W 1993 r. pod przywództwem marki Hugo Boss, powstaje wykwintna marka mody męskiej Baldessarini. Nazwana na cześć ówczesnego szefa Hugo Bossa, Wernera Baldessariniego. Modne stroje charakteryzują się kontrastem i dojrzałością stylistyczną i tak narodziło się hasło „Baldessarini - oddziel mężczyzn od chłopców”. Nawet po uzyskaniu niepodległości w 2006 roku motto tworzenia mody dla prawdziwych mężczyzn pozostaje niezmienione. Figurką męskiej marki modowej jest garnitur Baldessarini. Ponadczasowy produkt modowy, który sprawia, że każdy mężczyzna wygląda dobrze dzięki eleganckiemu krojowi i zastosowaniu najlepszych materiałów. Dzięki dbałości o szczegóły i najlepszemu wykonaniu wysokiej jakości tkanin, takich jak jedwab i nowa wełna, nazwa marki szybko stała się klasyką w świecie mody. Ale to nie wystarczy
Luksusowe zapachy i wyjątkowa pielęgnacja ciała dla niegoNamiętne zapachy z niezbędnym akcentem męskości są co najmniej tak atrakcyjne, jak produkty tekstylne. Nawet w świecie węchowym nazwa marki oznacza najwyższą jakość. Drogocenne składniki w połączeniu z unikalną recepturą sprawiają, że zapachy i produkty pielęgnacyjne stają się luksusowym produktem. Zapachy emanują ekstrawagancją i siłą charakteru, która pasuje do każdego prawdziwego mężczyzny. Uzupełnij swój modny strój zapachami o profilu proponowanym przez marke, aby uzyskać niezapomniany wygląd.
Idź własną drogą z pewnymi siebie perfumami BaldessariniZgodnie z hasłem marki wszystkie zapachy emanują pewnością siebie i charyzmą. Prawdziwi mężczyźni, którzy wiedzą, czego chcą i idą własną drogą, od dawna doceniają kreacje zapachowe. Baldessarini oferuje charakterystyczne męskie zapachy, takie jak Baldessarini Original lub Ultimate, ale także harmonijnie ciepłe zapachy, takie jak Ambre, są częścią asortymentu perfum. Uzupełnieniem oferty zapachowej są luksusowe uroki serii Strictly Private oraz tajemniczy zapach Secret Mission.
Wędrując w dal z zapachami BaldessariniUcieknij od codziennej rutyny i podróżuj po oceanach z inspirowanymi morskimi zapachami Del Mar i Nautic Spirit marki Baldessarini. Świeże morskie powietrze wieje przez nos i przywołuje wspomnienia egzotycznych miejsc, niekończących się piaszczystych plaż i przyjemnych godzin słonecznych. Orzeźwiający zapach Nautic Spirit emanuje wakacyjnym uczuciem z owocowo - świeżą nutą wody morskiej, mango i marakui, uzupełnioną pikantnymi akcentami i ciepłymi nutami szlachetnego drewna. Zapach Nautic Spirit jest dostępny jako woda toaletowa w sprayu, balsam po goleniu, dezodorant w sztyfcie, a także jako żel pod prysznic. Drugi morski zapach Del Mar również przyciąga w dal. Jednak ten morski zapach jest bardziej tajemniczy i pełen przygód. Nutami głowy są owoce cytrusowe z pewną pieprzną ostrością.
Charyzmatyczne zapachy dla dojrzałych mężczyznSpecjalnie dla dojrzałych mężczyzn, którzy już znaleźli swoje miejsce w życiu, firma stworzyła serię Sprawy prywatne. Charyzmatyczni dżentelmeni, którzy nie mają nic do udowodnienia nikomu poza sobą, docenią ten ekstrawagancki zapach z tym pewnym czymś. Szlachetne substancje, takie jak drzewo sandałowe i drzewo cedrowe z kwiatowymi akcentami róży i lawendy, w tajemniczy sposób otaczają go dorosłym zapachem.
Zapachy Baldessarini: Oddziel mężczyzn od chłopców!Baldessarini pisze historię zapachów od prawie dwudziestu lat. Niepowtarzalny profil marki premium będzie konsekwentnie kontynuowany i rozwijany po jego przejęciu przez Meurer & Wirtz. Marka perfum spełnia najwyższe wymagania. W 2002 r. uruchomiono linię perfum i produktów do pielęgnacji ciała ówczesnej marki Hugo Boss. Od tamtej pory zapachy tej marki, odnosiły i odnoszą nadal sukcesy na rynku męskich perfum w Europie jak i daleko poza jej granicami.
Pierwsza twarz reklamy perfum markiNie można zapominać, że słynny właściciel baru i autor bestsellera o koktajlach Charles Schumann pożyczył swoją twarz perfumom. Firma dąży do perfekcji i precyzji. Zapachy firmy, stworzone przez czołowych perfumiarzy, takich jak Alberto Morillas czy Geza Schoe, ucieleśniają pragnienie indywidualności, dbałości o szczegóły i pasji do dobrej jakości.