Historia Dolce & Gabbana

Dolce Gabbana
D & G oznacza Dolce & Gabbana, włoskie imperium mody z górnej półki, założone przez dwójkę właścicieli Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Prezentowana publicznie w 1985 roku i zainspirowana przez Annę Magnani i Sophię Loren, marka ta stała się ikoną dla branży modowej od czasu otwarcia pierwszego sklepu w 1986 roku.

Q By Dolce & Gabbana woda perfumowana

Kiedyś popularna w projektowaniu strojów kąpielowych i bielizny, pod koniec lat 1980. Dolce & Gabbana zaczęła eksportować produkty do USA, Japonii i innych krajów. W 1992 roku wprowadzili swoje pierwsze perfumy, a do roku 1996 zdobyli Oscara dla najlepszego męskiego zapachu. Pod koniec lat dziewięćdziesiątych sprzedaż firmy Dolce & Gabbana wyniosła około 500 milionów dolarów. Do roku 2003 liczba ta wzrosła do 623,2 miliona dolarów.

Marka Dolce & Gabbana (bez miejsc) oferuje luksusowe przedmioty, które są ponadczasowe, w tym okulary, okulary przeciwsłoneczne, zegarki i torebki. W rzeczywistości, w 2010 roku Madonna zrobiła joint venture z Dolce & Gabbana za nową serię okularów przeciwsłonecznych – MDG. Uwodzicielska, ponadczasowa Scarlett Johansson przedstawiła swoją linię do makijażu w kwietniu 2009 roku. Oferują one także zapachy dla mężczyzn i dla kobiet, w tym dla bestseller D&G The One.
Dolce & Gabbana The One for Men woda toaletowa

D & G to swobodna linia z miejskim wpływem i inspiracją. Starają się wyznaczać trendy, zamiast po prostu podążać za najnowszymi trendami. Sprzedają zegarki i odzież, a także więcej linii o wysokiej energii. Ich znakiem firmowym są gorsety i zapięcia biustonosza jako odzież, drukowane płaszcze i garnitury w stylu gangsterskim. Ich kobiece reklamy to zawsze klasyczne czarno-białe reklamy w wysokiej klasy magazynach o modzie.

Dolce & Gabbana jest znana z używania sylwetek zwierząt, a także wybranego stylu kontrowersyjnych kampanii reklamowych, w tym reklamy z 2007 r., w których wyróżniono modele noży. W rzeczywistości Hiszpania i Włochy zabroniły reklamowania kobiecego ciała trzymanego przez mężczyznę, co zdaniem Dolce & Gabbana było podkreśleniem produktów, które nosił model. Magazyn Debonair podążył za nim, nazywając reklamę „gloryfikacją gwałtu zbiorowego”. Zostało wówczas uznane za „jedną z najbardziej kontrowersyjnych reklam w historii mody”.

Kultowymi zwolennikami Dolce & Gabbana są gwiazdy Hollywood, takie jak Madonna, Beckham, a nawet Sophia Loren. Dolce & Gabbana dąży do celebrowania pięknych kształtów kobiecych ciał. Aplauz dla tego gorącego stylu ogarnął Włochy w późnych latach 80-tych.

Marka teraz, to jeden z najbardziej znanych domów mody w Hollywood. Rozwinęli się w firmę produkcji ubrań gotowych do noszenia i należą do najbardziej popularnych i stabilnych finansowo potentatów mody na całym świecie.

Dodaj komentarz