Po zebraniu się w 2008 roku i dostrojeniu się do odpowiedniej fali perfumiarzy: Dominique Ropion, Oliver Polge, Beatrice Piquet stworzyli najbardziej nieodparty, kobiecy zapach Burberry The Beat. Posiadając wyjątkową świeżość, po prostu ładuje się niewyczerpaną energią. Sprawia, że kobieta jest bardziej atrakcyjna i kobieca. Burberry The Beat uważany jest za zapach dla młodzieży. A wiek nie zależy od liczb w paszporcie, ale od tego, ile się czujesz. Jeśli masz ponad trzydzieści lat, a nadal jesteś pełen siły i energii, to zdecydowanie dla Ciebie. Być może dokładnie tak, jak wyobrażałeś sobie nowoczesną młodą kobietę, twórczynię tego zapachu. Nowoczesna młoda kobieta uwielbia spędzać czas na różnych imprezach i tańczyć do rytmicznej muzyki. Na zewnątrz wygląda wyzywająco seksownie i kobieco. Jej energia przejmuje cały świat i wprawia go w ruch w jej rytmie. I oczywiście, jak wszyscy młodzi, charakteryzuje ją młodzieńczy maksymalizm. To jest dokładnie to, co perfumiarze próbowali wcielić w swoje dzieło.
Burberry The Beat urzeka i tonuje cytrusowymi nutami mandarynki wzmocnionej bergamotką. Komponent cytrusowy dobrze komponuje się z duetem kardamonu i różowego pieprzu. Pieprz nadaje aromatowi lekkiej cierpkości i dodaje siły. Potem hipnotyzuje Cię delikatnymi aromatami dzwonka i irysa, tonując jednocześnie aromatem cejlońskiej herbaty. Połączenie delikatności i świeżości daje siłę, poczucie czystości i wolności. Czujesz się w swobodnej pozycji do lotu, gdzie nie jesteś skrępowany żadnymi ograniczeniami. Jesteś gotowy do wykonania wszelkich wyczynów i możesz zrobić wszystko. Połączenie szlachetnego białego piżma z korą cedrową i wetiwerią zapewni Ci kobiecość i seksualność. Pod ich wpływem stajesz się bardziej pewny siebie, a tym samym przyciągasz uwagę płci przeciwnej. Emitując morze pozytywnej energii, nie pozostaniesz niezauważony w żadnej firmie. Główną zaletą Burberry The Beat jest naturalność aromatów składających się na ich skład oraz stosunkowo niski koszt.