Firma Bvlgari nie tylko nadal zajmowała się produkcją pięknej biżuterii, ale także rozszerzyła swoją ofertę zegarków, torebek i zapachów . Pierwszym zapachem była woda perfumowana Eu Parfumee au The Vert, zaprojektowana przez perfumiarza Jean-Claude Ellen w 1992 roku. Była to orzeźwiająca woda kolońska dla mężczyzn i kobiet inspirowana zieloną herbatą. Łączy cytrusową świeżość, udane odcienie zielonej herbaty i kojącą delikatność. Perfumy Parfumee au Vert były początkowo sprzedawane wyłącznie w butikach Bvlgari, ale wzbudziły takie zainteresowanie, że później sprzedawane były także w innych perfum eriach. Ze względu na duże zainteresowanie nie było powodu, aby zaprzestać produkcji perfum i dlatego wprowadzono na rynek inne zapachy Bvlgari, zarówno perfumy damskie i męskie. Więcej
Wielka marka obejmuje również wielkie nazwiska. Na przykład aktorka Kirsten Dunst promowała nie tylko biżuterię, ale także perfumy Mon Jasmin Noir. Do promocji wybierane są nie tylko aktorki, ale także modele. Brazylijska modelka Isabel Fontana, która zasłynęła z robienia zdjęć Victoria's Secret w wieku 16 lat, była twarzą kampanii luksusowych perfum Goldea. Zapach sprzedawany jest w okrągłej złotej butelce i jest inspirowany złotem i światłem.
Chociaż Bvlgari nie ma tak bogatej historii, zadziwi Cię swoimi urzekającymi zapachami i luksusowymi flakonami. Firma jest jedną z najlepiej prosperujących firm. Dlatego możesz znaleźć ponad 300 sklepów na całym świecie.
Godne podziwu zapachySeria letnich zapachów „Eau Parfumee Bvlgari”: Au The Bleu , Au The Vert, Au The Blanc, Au The Rouge będą dostępne w sprzedaży około lipca 2015 r. Jest to delikatna kompozycja lawendy i irysów, która zapewni Ci dobre samopoczucie i harmonia. Zapachy są sprzedawane w butelkach 75 ml i 150 ml, w tym uzupełniających się kosmetyków do ciała .
Kolekcja damskiej linii Le Gemme, włoskiej marki, będzie zawierać następujące perfumy: Lilaia, Aszlemah, Amarena, Noora, Maravilla, Calaluna. Stopniowo będę aktualizowane informacje o składzie dla określonych zapachów. Są to luksusowe perfumy o pięknym designie, zawierające 100 ml EDP.
Nowa „Bvlgari Goldea” jest jak oświetlona złotem kryształowa kula z lustrem, w którym widać przyszłość. Według oficjalnych informacji zapach inspirowany jest światłem i złotem, a nazwa w tłumaczeniu oznacza „Złotą Boginię”. Jest to zatem zapach stworzony dla prawdziwych bogiń. Szczególnie przyciągnie miłośników cięższych zapachów orientalnych i kwiatowych, na bazie piżma. Składniki: piżmo, bergamotka, kwiat pomarańczy, malina, piżmo, ylang-ylang, jaśmin, paczula, bursztyn i papirus. Zapach będzie dostępny w 20, 50 i 90 ml EDP.
Historia marki Bvlgari wywodzi się ze starożytnej rodziny greckich złotników, których działalność rozpoczęła się w małej wiosce Epir, gdzie Sotirio, założyciel rodziny, wykonywał cenne przedmioty w srebrze.
W połowie XIX wieku Sotirio wyemigrował do Włoch, gdzie w 1884 roku otworzył swój pierwszy sklep w via Sistina w Rzymie.
Z pomocą jego synów Costantino i Giorgio, w 1905 roku otworzył swój sklep przy Via Condotti, który do dziś jest flagowym sklepem Bvlgari. W pierwszych dziesięcioleciach dwudziestego wieku obaj bracia zainteresowali się drogocennymi kamieniami i klejnotami, stopniowo przejmując rolę ojca.
W latach 50-tych XX wieku Bvlgari odchodzi od ścisłych trendów dominującej szkoły francuskiej, aby stworzyć swój własny, niepowtarzalny styl.
Lata 70-te to początek międzynarodowej ekspansji firmy wraz z otwarciem ich pierwszego zagranicznego sklepu w Nowym Jorku oraz w Paryżu, Genewie i Monte Carlo. W dniu 17 lipca 1995 r. Bvlgari Holding Company S.p.A. została notowana na włoskiej giełdzie papierów wartościowych oraz w międzynarodowym SEAQ w Londynie.
Na początku lat dziewięćdziesiątych stworzono firmę Bvlgari Parfums z siedzibę w Szwajcarii, co oznacza wejście Grupy na rynek perfum wysokiej klasy. Perfumy Bvlgari do tej pory ukazały się w ponad 80 odsłonach. Perfumy marki to zapach i opakowanie, które są zawsze niepowtarzalne, luksusowe i innowacyjne.
W 1997 roku firma wprowadza swoją pierwszą kolekcję jedwabnych apaszek, charakteryzujących się oryginalnym wzornictwem i najwyższej jakości produkcją. Pierwsza kolekcja skórzanych toreb i okularów została wprowadzona na rynek w 1998 roku. Rok później zastawy stołowe i upominki uzupełniają program dywersyfikacji oferty marki Bvlgari.
Dzisiaj, Paolo i Nicola Bulgari, odpowiednio prezes i wiceprezes, wraz ze swoim siostrzeńcem Francesco Trapani, dyrektorem naczelnym, zarządzają rozwojem firmy z zamiarem lepszej obsługi rynku międzynarodowego, przy jednoczesnym utrzymaniu w firmie świetnych i prestiżowych jubilerów.