W 1981 roku marka wprowadziła na rynek pierwszy zapach dla kobiet Must de Cartier. Opakowanie ma kształt zapalniczki. Nuty wanilii i jaśminu przeplatają się z paczulą w kompozycji. Na pierwszy plan wysuwa się aromat męskiej kolekcji Santos. Woda toaletowa pochodzi od nazwiska lotnika z Brazylii.
W 1995 i 1996 roku ukazały się kompozycje żeńskie i męskie „So pretty” i „Must”. Perfumy poświęcone są czerwonemu ślubowi Louisa Cartiera.
Najnowsze perfumy pojawiły się w 2017 roku. Zapach Baiser Fou Cartier został stworzony przez Matildę Laurent, która współpracuje z firmą od 2008 roku.
Zapachy Cartier o korzenno-drzewnym zapachu są stworzone dla mężczyzn, którzy są silni, hojni i pewni siebie. Zadowoleni klienci pozostawiają wiele recenzji perfum firmy. Pod wieloma względami produkty domu handlowego przyciągają swoim wyrafinowaniem i klasycyzmem. Dla kobiet stworzono linię uroczych kwiatowych perfum, które zdobią jeszcze lepszą niż chwytliwą biżuterię.
Klejnoty Cartiera wciąż zdobią wielu znanych aktorów i śpiewaków, a także członków kilku dynastii królewskich. Bez obaw, kupując perfumy Cartier jednak nie zbankrutujesz. Wręcz odwrotnie, ceny perfum marki są raczej zaskakująco umiarkowane. Jednak to twierdzenie nie dotyczy tych perfum Cartiera, które zostały uruchomione kilka dekad wcześniej.
Cartier stworzył swoje pierwsze dwa zapachy (Santos de Cartier i Must de Cartier ) na początku lat osiemdziesiątych XX wieku. Zapachy te zapakowano w oszałamiające butelki które zostały ozdobione czystym złotem i drogocennymi kamieniami. Normalny nabywca nigdy mógł raczej tylko pomarzyć o zakupie takiej wersji perfum.
Cartier jest dumny z tego, że jest jedną z niewielu marek kosmetycznych, które zatrudniają własnego perfum iarza - wspaniałą Mathilde Laurent. Systematycznie poszukuje najlepszych i najwyższej jakości składników i tworzy prawdziwe dzieła sztuki, takie jak Cartier L'Heure Vertueuse III, Cartier Baiser Vole, Cartier de Lune i inne. Tworzy także perfumy „szyte na miarę", które wymagają dużo czasu i cierpliwości.
Niektóre z zapachów Cartier są ostre, podczas gdy inne są słodkie. Ale wszystkie są pełne wysublimowanych namiętności. Nie bez przyczyny nazwa wspomnianej beza Vole zostanie przetłumaczona jako „ukradziony pocałunek". Jeśli chcesz podkreślić swój urok i zmysłowość, fimra jest niewątpliwie właściwym wyborem! Marka Cartier rzuca urok na tych, którzy nie boją się, że ich emocje będą szalone, którzy chcą wypróbować perfumy genialnej Mathilde Lauren, która szuka luksusowych, ale niedrogich kosmetyków.
Ta francuska marka, założona w 1847 roku przez Louis Francois Cartier, skierowana jest do bardziej wymagającej i świadomej jakości klienteli, która poszukuje oryginalnych, ekskluzywnych produktów i gotowych zapłacić nawet astronomiczne kwoty za dobre towary.
Atelier jubilerskie szybko się rozwijał. Członkowie rodziny królewskiej potrzebowali mniej niż dziesięć lat, aby zwrócić uwagę na produkty utalentowanego jubilera. Księżniczka Matilda - siostrzenica Napoleona Bonaparte była jednym z klientów marki.
Królewscy nie bali się zobaczyć tego samego naszyjnika na innej osobie. Louis-Francois pokazał talent artystyczny. Szukał nowych form, łącząc starożytne tradycje biżuterii z nowoczesnymi trendami mody. Wykorzystał sylwetki zwierząt i zrobił to pięknie. Jubiler po raz pierwszy użył platyny oprócz srebra i złota. To był początek wielkiej historii firmy.
Jedna z najbardziej luksusowych francuskich marek modowych Cartier rozpoczęła od skromnego warsztatu w Paryżu w 1812 roku, którego właścicielem był Louis Francois Cartier. Studiował u słynnego jubilera tamtych czasów - Adolfa Picarda. Następnie w warsztacie powstały zegarki i biżuteria, a po pewnym czasie biżuteria firmy stała się niezwykle popularna w Europie. Fashionistki doceniły jego innowację - zastosowanie platyny, która pozwala na załadowanie biżuterii dużą liczbą kamieni.
Światową sławę zdobyli na Wystawie Światowej w Paryżu, od tego czasu marka stała się symbolem luksusu i wyrafinowanego smaku, a gwiazdy i arystokraci nabyli produkty z domu mody. Uważa się, że wnuk założyciela, Louis Cartier, wynalazł nowoczesne zegarki, które zostały zastąpione przez niewygodne zegarki kieszonkowe dla pilotów. Perfumy produkowane pod marką, podobnie jak biżuteria, wyróżniają się łaską, funkcjonalność i elegancja. Marka produkuje artykuły papiernicze, ubrania, okulary przeciwsłoneczne oraz perfumy.