Libański projektant Elie Saab urodził się w 1964 r. w Bejrucie. Jako sześcioletnie dziecko wykazywał już duże zainteresowanie przyszłym biznesem przez całe swoje życie: nie biegał z innymi dziećmi, ale w odosobnionym miejscu próbował szyć ubrania. W wieku 9 lat zaczął rysować broszury, wzory i szyć sukienki dla swoich sióstr. Ku wielkiemu szczęściu wielbicieli marki, w 1981 roku Eli Saab wyjechał do Paryża z zdecydowaną decyzją, aby profesjonalnie studiować wszystko, co związane z modą. Bardzo szybko wrócił do ojczyzny, aby otworzyć swój pierwszy warsztat do szycia luksusowych sukien wieczorowych, gdzie umiejętnie połączył motywy wschodu i zachodu. W wieku 18 lat otworzył swoje pierwsze warsztaty krawieckie i w ciągu zaledwie kilku miesięcy zaprezentował publicznie swoją pierwszą kolekcję, a jego talent został dobrze przyjęty.
Suknie zostały wykonane wyłącznie z ekskluzywnych tkanin przy użyciu ręcznie haftu, pereł i innych drogich dekorów. Najsłynniejszymi fashionistkami w kraju byli klienci marki, a już w 1990 r. Marka Elie Saab zaczęła przyjmować zamówienia z Europy, w tym z Francji i Szwajcarii. I tak, krok po kroku, starannie i przez długi czas, Eli chwalił swój kraj na całym świecie, prezentując nie tylko kolekcję pret-a-porter, ale także, jako kontynuację luksusowych strojów, luksusową i unikalną linię perfum, stworzoną jak ubrania wyłącznie z drogich i ekskluzywnych komponentów. W 1997 r. doceniono starania geniusza, który stał się pierwszą nie-włoską marką, która została oficjalnie włączona do Włoskiego Narodowego Domu Mody.
Zafascynowany architekturą i designem i związany swoimi libańskimi korzeniami, Elie Saab łączy w swoich projektach Orient z Zachodem. Osiągnął światowy sukces w 2002 roku, kiedy aktorka Halle Berry pojawiła się w sukience na uroczystości wręczenia Oscara.
W 2003 roku współpracował z Pronoviasem przy tworzeniu serii sukien ślubnych. Pierwszy zapach Elie Saab został wydany w 2011 roku. Po prostu „Le Parfum”, zapach szybko znalazł uznanie dla kobiet i walczył o to, aby stać się najpopularniejszymi akcesoriami marki.