Cena :
159 złCena :
BRAK CENY
Zmysłowy blask i nowoczesna seksualność ujęte są w odważnym leśnym strażaku Guess Night Access z domu mody Guess. Twórcami tej formuły perfum były tandem perfumiarzy Antoine Lie i Francis Kurkdjian, którym w 2014 roku udało się uosabiać intrygującą emocjonalność i dynamikę. Silny zapach dla młodych mężczyzn, przeznaczony dla tych, którzy prowadzą intensywne życie. Właściciela tego hipnotyzującego koktajlu spotkać można na hałaśliwych przyjęciach, na których zabłyśnie wdziękiem i atrakcyjnością. Guess Night Access to smakowy koktajl, który kryje w sobie ducha przygody, która rzuca wyzwanie szarej codzienności. Drzewna fougere kompozycja z nutami egzotycznych nut wirujących w wirze świeżości i czystości. Jasny grejpfrut, ostry szafran i otulająca żywica elemi na szczycie piramidy łączą się w śmiałe, zmysłowe serce, skomponowane z nut zielonego geranium i orzeźwiającej cierpkości cedru. Imponująca baza intryguje nutami słodyczy i roślinnej lekkości. Fasola tonka, czarna wanilia i liście paczuli to główna baza niesamowitej paczuli.
Marka Guess, założona przez braci Paula i Maurice'a Marciano w Kalifornii, powstała w USA w 1981 roku. Pierwsza kampania reklamowa firmy powstała w 1982 roku, ale dopiero w 1985 roku ich słynne czarno-białe zdjęcia reklamowe ujrzały światło dzienne.
Marka posiada wiele prestiżowych nagród, takich jak Clio Awards, które są przyznawane za reklamę i design od 1959 roku. Dzięki kampaniom reklamowym marka Guess sprawiła, że dzięki kampaniom reklamowym poznaliście kilka modeli: Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell ... Z biegiem czasu serie odzieży i akcesoriów Guess, Guess Jeans i Guess marki Marciano stały się znane i należą do renomowanych firm, które zostały już przetestowane w naszych czasach i dlatego są dobrze znane. Dziś marka GUESS rozwinęła się na całym świecie i cieszy się dobrą opinią w zakresie jakości.
DOSTAWA
DOSTAWA GRATIS !
przy zakupie
powyżej 500zł
PRZELEW
14 zł
POBRANIE
20 zł