Stan produktu: Nowy
Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni
DOSTAWA
Koszt dostawy:
Kurier DPD 14 zł - przelew na konto
Kurier DPD 20 zł - pobranie

Warianty:

Hugo Boss In Motion EDT Woda toaletowa 40 ml

woda toaletowa 40 ml

Cena :

BRAK CENY

In Motion EDT Woda toaletowa 90 ml - eau de toilette - edt

woda toaletowa 90 ml

Cena :

169
Zawartość: 40 ml, 90 ml
Charakterystyka: Męska
Rodzaj: orientalno - fougere
Wprowadzony w: 2002
Propozycja na: dzień
Akord górny: bazylia, pomarańcza, włoska bergamotka, liście fiołka
Akord środkowy: różowy pieprz, cynamon, kardamon, gałka muszkatołowa
Akord bazy: drewno sandałowe, wetiwer, akordy drzewne, piżmo

Woda toaletowa Boss In Motion została wyprodukowana przez Hugo Bossa w 2002 roku. Perfumer Gerard Anthony, tworząc kompozycję, starał się włożyć w nią swoje rozumienie, jak powinien pachnieć męski przywódca. To zapach adrenaliny, temperamentu, prawdziwej odwagi. Właściciel zapachu prowadzi aktywny tryb życia, porusza się nie po to, by zachować formę, ale dlatego, że ruch to jego życie. Taki człowiek szybko zamienia pomysł w działanie, a myśl w przedmioty materialne. Zapach pobudza wyobraźnię, stawia swojego właściciela na linii, która wyróżnia prawdziwego lidera spośród innych.

W kompozycji zastosowano dużą liczbę składników, dobranych w taki sposób, aby podkreślić różnorodność osobowości właściciela zapachu. Jest też czułość, która podbija serca kobiet i siła, która pokonuje rywalki, a także świeżość i energia młodości oraz pikantna zmysłowość. Kobiety po prostu nie mogą ominąć właścicielki zapachu Boss In Motion, tak pociągającego połączeniem tych przeciwstawnych cech, zjednoczonych w obrazie prawdziwego mężczyzny. Zapach Boss In Motion otwiera się subtelnymi i wdzięcznymi nutami fiołka, arystokratycznej bergamotki i cierpkich kwiatów bazylii. Początek kompozycji stanowi elegancką uwerturę, która poprzedza mocny i energetyczny nacisk innych motywów pikantnego różowego pieprzu, zmysłowego kardamonu, słodkiego i obłędnie seksownego cynamonu oraz oczywiście gałki muszkatołowej. Te aromaty, żyjące w sercu bukietu, są narkotyczną mieszanką, która wyrzuca do krwiobiegu ogromne dawki adrenaliny. Inspirują do działania, przywracają wiarę w siebie, wyostrzają myśli i uczucia. Kompozycję dopełnia szlak utkany ze szlachetnego drzewa sandałowego, pachnącej wetywerii i piżma.

Jeśli chodzi o zastosowanie zapachu, będzie on odpowiedni w każdej sytuacji: w pracy, w podróży służbowej, podczas romantycznej kolacji czy uprawiania sportu. Woda toaletowa Boss In Motion dla mężczyzn została zaprojektowana przez artystę Simona Hilla. Butelka to metaliczna kula owinięta wokół pomarańczowego paska. Butelka niezawodnie zachowuje aromatyczny koktajl energetyczny.

Krótki opis marki:

Hugo Boss założył swoją firmę w 1923 roku w Metzingen w Niemczech (nadal jest to główna siedziba), w małym miasteczku na południe od Stuttgartu. Jednak z powodu złej sytuacji ekonomicznej w Niemczech firma została wkrótce zmuszona do bankructwa (w 1930 r.).

Z biegiem czasu firma Hugo Boss zaczęła koncentrować się na odzieży sportowej i codziennej. W 1993 roku dokładnie 70 lat po założeniu, Hugo Boss zapowiedział produkcję pierwszego zapachu, a pod koniec lat dziewięćdziesiątych produkcję odzieży damskiej.

Dziś odzież męska jest sprzedawana pod marką zależną BOSS Black. Oprócz szerokiej gamy stylowych garniturów biznesowych marka modowa oferuje odzież codzienną, sportową oraz eleganckie suknie wieczorowe.

Podczas gdy elegancka odzież codzienna jest oferowana pod marką BOSS Orange, BOSS Green jest szczególnie popularny wśród fanów sportowej i funkcjonalnej odzieży golfowej.

Dla tych, którzy pytają o szlachetne tkaniny i doskonałe wykonanie, jest etykieta premium BOSS Selection. Pod marką Hugo produkowana jest niezwykła kolekcja męska i damska, która łączy w sobie kreatywność i indywidualność z niekonwencjonalną modą.

Marki BOSS Orange, BOSS Black i Hugo obejmują męską i damską odzież, akcesoria i perfumy. Obecnie marka modowa HUGO BOSS to autentyczny i subtelny luksus, który jest ceniony przez klientów na całym świecie.

barcode do produktu