;
Historia powstania marki Lacoste ma wiele ciekawych momentów, podobnie jak produkty wytwarzane z logo w postaci „zielonego krokodyla”. Odzież sportowa, akcesoria, galanteria, perfumy - gama produktów marki Lacoste jest ogromna. Począwszy od wypuszczenia na rynek koszulek sportowych, zwanych „T-shirtami”, do połowy lat 90-tych XX wieku firma Lacoste zaczęła tworzyć własną linię perfumeryjnych kompozycji. Pierwszą kompozycją wydaną w 1994 roku była Lacoste Pour Homme. Po ponad dekadzie ten zapach nie stracił na aktualności. Nadal cieszy się ogromną miłością milionów przedstawicieli silnej połowy ludzkości na całym świecie. Ta miłość opiera się na atrakcyjności zapachu, spowodowanej niesamowitą harmonią elegancji, zmysłowości i dostojeństwa.
Kompozycja perfum Lacoste Pour Homme ładuje ekscytującą świeżością czerwonego grejpfruta, wyśmienitym chłodem bergamotki, która prześlizguje się przez delikatną słodycz śliwki i aromatyczną przyprawę jabłka. Zaufanie do kompozycji zapachu przejawia się cierpkim posmakiem jałowca, pikantnymi nutami kardamonu i cynamonu, a ostrości doznań nadaje różowa papryka. Męskość kompozycji perfum przejawia się w szlachetnym brzmieniu drzewa sandałowego, seksualności piżma, zmysłowości wanilii i odurzających intonacjach rumu.
Mężczyzna, który preferuje zapach Lacoste Pour Homme, zna wartość nieustannie uciekającego czasu. Jego mądrość opiera się na doświadczeniu życiowym, które można zdobyć na ścieżce godnej szacunku. A to nie oznacza dojrzałości. Młodość duszy to główny znak mężczyzny, który zdecydował się na kompozycję perfum Lacoste Pour Homme. Jego własna droga życiowa, własne błędy, jego sukcesy i zwycięstwa czynią z takiego człowieka niezawodnego towarzysza, obdarzonego samowystarczalnością, która decyduje o jego pozycji życiowej. Jest pewny siebie i swoich relacji, wie, co chce osiągnąć w życiu, wie, że czas jest ulotny, dlatego trzeba ciągle iść do przodu.