Stron:
Flakon Loewe 7  woda toaletowa 100 ml Loewe 7
woda toaletowa
męska
w cenie 459 zł
Flakon Loewe 7 Anonimo  woda perfumowana 100 ml Loewe 7 Anonimo
woda perfumowana
męska
Flakon Loewe Aura Floral woda perfumowana 80 ml Loewe Aura Floral
woda perfumowana
damska
w cenie 269 zł
Flakon Loewe Aura woda perfumowana 80 ml Loewe Aura
woda perfumowana
damska
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

męska Gucci  woda toaletowa Guilty Pour Homme Gucci Guilty Pour Homme


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 359 zł
cena jedn. 3.99 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Burberry  woda toaletowa Weekend for Men Burberry Weekend for Men


męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 137 zł
cena jedn. 2.74 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Giorgio Armani  woda perfumowana Si Passione Giorgio Armani Si Passione


damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 295 zł
cena jedn. 9.83 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Moschino  woda toaletowa Pink Bouquet Moschino Pink Bouquet


toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 178 zł
cena jedn. 1.78 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Calvin Klein  woda toaletowa CK Free Calvin Klein CK Free


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
cena jedn. 1.19 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Boucheron  woda toaletowa Pour Homme Boucheron Pour Homme


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 189 zł
cena jedn. 1.89 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Cacharel  woda toaletowa Anais Anais L'Original Cacharel Anais Anais L'Original


damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 155 zł
cena jedn. 5.17 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

damska Guerlain  woda perfumowana Insolence Guerlain Insolence


perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 469 zł
cena jedn. 4.69 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Paco Rabanne  woda perfumowana 1 Million Parfum Paco Rabanne 1 Million Parfum męska


perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 459 zł
cena jedn. 4.59 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

męska Calvin Klein  woda toaletowa Eternity Aqua for Men Calvin Klein Eternity Aqua for Men


toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 178 zł
cena jedn. 1.78 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

kompozycja Lancome La Nuit Tresor Lancome La Nuit Tresor

Lancôme La Nuit Trésor: Gdzie czarna róża łączy się z tahitańską wanilią pod gwiaździstym niebem, tworząc eliksir namiętności, który trwa jak szept tajemnic.

Good Girl Legere by Carolina Herrera Siła Zapachu Carolina Herrera Good Girl Legere: Kontrasty i Elegancja

Siła i kontrast zapachu w Carolina Herrera Good Girl Legere - eleganckim perfumowanym eliksirze, który zachwyca intensywnością i trwałością, pozostawiając niezapomniane wrażenie

kompozycja Tom Ford Ombre Leather Luksusowa kompozycja Tom Ford Ombre Leather

Wyjątkowość produktu: Ombre Leather wyróżnia się spośród innych perfum dostępnych na rynku dzięki swojej unikalnej kompozycji zapachowej, wysokiej jakości składnikom i wyjątkowemu designowi opakowania

wiosna i narcyzy Narcyz jako składnik wiosennych perfum

Odkryj magię wiosny z perfumami zawierającymi nutę narcyza - idealnym wyborem na sezon wiosenny, łączącym delikatny, kwiatowy aromat z subtelnym urokiem i elegancją

zapachy na jesień Zapachy, które zawładną jesienią

Odkryj nuty drzewne, pikantne, orientalne i kwiatowe, które doskonale uzupełnią jesienne chwile

Christian Dior zapachy Wyjątkowe zapachy marki Christian Dior

Zapachy Dior to synonim luksusu i elegancji - odkryj kultowe zapachy, takie jak J'adore, Miss Dior czy Fahrenheit i poczuj magię francuskiego savoir-faire

Guerlain Shalimar Souffle Intense Guerlain Shalimar Souffle Intense

Odkryj intensywny powiew zmysłowości z Guerlain Shalimar Souffle Intense - nowa wersja klasycznego zapachu, nasycona orientalnym balsamem i zmysłową wanilią, inspirującą legendą i świeżą kompozycją

Burberry Her Nowe zapachy ~ Burberry Her

Odkryj nowe zapachy Burberry Her, które w misternie zbalansowanej kompozycji owoców i kwiatów uchwycają energię i młodzieńczą pasję, dodając codziennemu życiu odrobinę radości

Zobacz polecane produkty:

damska Azzaro  woda toaletowa Twin for Women Azzaro Twin for Women

toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
koszt jedn. 1.86 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Calvin Klein  woda toaletowa CK Free Calvin Klein CK Free

toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
koszt jedn. 1.19 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Dior  woda toaletowa Addict Dior Addict

toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 499 zł
koszt jedn. 4.99 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Diesel  woda perfumowana Loverdose Diesel Loverdose

damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 185 zł
koszt jedn. 3.7 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Trussardi  woda toaletowa Black Extreme Trussardi Black Extreme

męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 137 zł
koszt jedn. 4.57 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Versace  woda toaletowa Pour Femme Dylan Turquoise Versace Pour Femme Dylan Turquoise

damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 228 zł
koszt jedn. 2.28 zł/1 ml
z pod. VAT

męska Carolina Herrera  woda perfumowana Bad Boy Le Parfum Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum męska

męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 359 zł
koszt jedn. 7.18 zł/1 ml
z pod. VAT

damska Lancôme  woda perfumowana Idole Now Lancôme Idole Now

damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 259 zł
koszt jedn. 10.36 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis marki:

Loewe to odnosząca sukcesy hiszpańska marka, która specjalizuje się w produkcji stylowych ubrań męskich i damskich, a także akcesoriów i wykwintnych perfum. Dyrektorem kreatywnym firmy jest utalentowany i znany na całym świecie Jonathan Anderson. Na samym początku swojej historii marka zasłynęła raczej niestandardową, ale zdecydowanie udaną kampanią reklamową.

Enrique Loeiva Rossberg zamieścił w całym Madrycie plakaty zawierające zdjęcia jego produktów, które bardzo pomogły w pozyskaniu nowych klientów. Rozwiązania niestandardowe zawsze były atutem firmy. Teczki, papierośnice, teczki, okładki książek, a nawet ramki do dzieł sztuki zaskakują swoim pięknem, powściągliwym szykiem i najwyższą jakością.

Historia marki

Marka Loewe jest jedną ze starszych - pochodzi z Hiszpanii. Początki marki to 1846 r., ale nazwa pojawiła się dopiero około 26 lat później, kiedy we wprowadzonym biznesie pojawił się niemiecki rzemieślnik Enrique Roessberg Loewe. Pod jego kierownictwem firma wkrótce stała się znana z galanterii skórzanej. W 1905 roku firma Loewe odniosła sukces na hiszpańskim dworze królewskim.

Pięć lat później warsztat ten stał się najbardziej popularny w Madrycie. W XIX wieku, po śmierci Enrique, prace mistrza były kontynuowane. Zwolennicy projektanta kontynuowali styl i sposób wykonania produktu, zwracali również szczególną uwagę na jakość produktu. Jednak po śmierci twórcy produkcja zaczęła być sprzedawana na eksport. Granice sprzedaży zostały rozszerzone na cały świat. Po drugiej wojnie światowej torby wykonane ze sznurków ze skóry bydlęcej chromowanej, które nadal są symbolem Loewe.

Moda i perfumy - zawsze ekskluzywne

W latach 70. dodano ubrania i perfumy. Szybko przeszły one na szczyt popularności, a niektóre z nich do dziś są jednymi z najlepiej sprzedających się zapachów - Loewe. Te same specyfikacje dotyczą perfum Loewe. Pierwsza linia perfum została wprowadzona na rynek w 1972 r. I wtedy marka była już znana na całym świecie i uwielbiana wśród wyższych warstw społecznych. Ta pozycja pozostaje do dziś.

Projektant Perez de Rozas pomógł osiągnąć międzynarodowy przełom: zaprojektowane przez niego torby Boxcalf szybko stały się znakiem towarowym marki. Loewe początkowo koncentrowała się na świecie mody i polegała na współpracy ze znanymi wielkimi gwiazdami, takimi jak Giorgio Armani, Laura Biagiotti i Karl Lagerfeld. Jednak w 1972 roku firma wprowadziła na rynek „L de Loewe”, pierwszy zapach dla kobiet. Po nim - trzy lata później - pojawił się męski zapach „Loewe pour Homme”.

Ponieważ producent nadal rozszerza swoją ekskluzywną kolekcję perfum, dziś może zaprezentować szeroką gamę zapachów męskich i damskich . Zapachy takie jak „Quizas” i „Agua de Loewe” cieszą się dużą popularnością i należą obecnie do klasyki.

Loewe podbija rynek japoński

Pod przywództwem syna założyciela, Enrique Loewe Hinton, w 1905 roku firma została nawet hiszpańskim dostawcą dla sądów. Odziedziczył manufakturę wyrobów skórzanych po swoich dwóch synach, którzy mogli rozsławić firmę za granicą, ale nie bez konieczności zaakceptowania niepowodzeń. Pierwszy zagraniczny oddział w Londynie został wysadzony w powietrze przez Irlandzką Armię Republikańską (IRA). Ale nawet to nie mogło zatrzymać firmy.

Dzisiejszym reżyserem jest prawnuczka Heinricha Loewe Rossberga

Dziś Loewe jest właścicielem ponad 200 butików i sklepów, z czego 35 w samej Japonii, sprzedających perfumy Loewe, odzież damską i męską, biżuterię i akcesoria. Od 2013 roku Irlandczyk Jonathan William jest głównym projektantem w Loewe. Najbardziej udanym artykułem Loewe jest z pewnością torebka „Amazona”, stworzona w 1975 r. - jej sprzedaż stanowi około 30 procent sprzedaży.

W 1996 roku francuska grupa luksusowa LVMH przejęła firmę, ale kontynuuje ją w starym stylu. Na przykład obecna dyrektor Loewe, Sheila Loewe Boente, jest prawnuczką Enrique Loewe Hinton.