;
Enrique Loeiva Rossberg zamieścił w całym Madrycie plakaty zawierające zdjęcia jego produktów, które bardzo pomogły w pozyskaniu nowych klientów. Rozwiązania niestandardowe zawsze były atutem firmy. Teczki, papierośnice, teczki, okładki książek, a nawet ramki do dzieł sztuki zaskakują swoim pięknem, powściągliwym szykiem i najwyższą jakością.
Historia marki Marka Loewe jest jedną ze starszych - pochodzi z Hiszpanii. Początki marki to 1846 r., ale nazwa pojawiła się dopiero około 26 lat później, kiedy we wprowadzonym biznesie pojawił się niemiecki rzemieślnik Enrique Roessberg Loewe. Pod jego kierownictwem firma wkrótce stała się znana z galanterii skórzanej. W 1905 roku firma Loewe odniosła sukces na hiszpańskim dworze królewskim.
Pięć lat później warsztat ten stał się najbardziej popularny w Madrycie. W XIX wieku, po śmierci Enrique, prace mistrza były kontynuowane. Zwolennicy projektanta kontynuowali styl i sposób wykonania produktu, zwracali również szczególną uwagę na jakość produktu. Jednak po śmierci twórcy produkcja zaczęła być sprzedawana na eksport. Granice sprzedaży zostały rozszerzone na cały świat. Po drugiej wojnie światowej torby wykonane ze sznurków ze skóry bydlęcej chromowanej, które nadal są symbolem Loewe.
W latach 70. dodano ubrania i perfumy. Szybko przeszły one na szczyt popularności, a niektóre z nich do dziś są jednymi z najlepiej sprzedających się zapachów - Loewe. Te same specyfikacje dotyczą perfum Loewe. Pierwsza linia perfum została wprowadzona na rynek w 1972 r. I wtedy marka była już znana na całym świecie i uwielbiana wśród wyższych warstw społecznych. Ta pozycja pozostaje do dziś.
Projektant Perez de Rozas pomógł osiągnąć międzynarodowy przełom: zaprojektowane przez niego torby Boxcalf szybko stały się znakiem towarowym marki. Loewe początkowo koncentrowała się na świecie mody i polegała na współpracy ze znanymi wielkimi gwiazdami, takimi jak Giorgio Armani, Laura Biagiotti i Karl Lagerfeld. Jednak w 1972 roku firma wprowadziła na rynek „L de Loewe”, pierwszy zapach dla kobiet. Po nim - trzy lata później - pojawił się męski zapach „Loewe pour Homme”.
Ponieważ producent nadal rozszerza swoją ekskluzywną kolekcję perfum, dziś może zaprezentować szeroką gamę zapachów męskich i damskich . Zapachy takie jak „Quizas” i „Agua de Loewe” cieszą się dużą popularnością i należą obecnie do klasyki.
Loewe podbija rynek japońskiPod przywództwem syna założyciela, Enrique Loewe Hinton, w 1905 roku firma została nawet hiszpańskim dostawcą dla sądów. Odziedziczył manufakturę wyrobów skórzanych po swoich dwóch synach, którzy mogli rozsławić firmę za granicą, ale nie bez konieczności zaakceptowania niepowodzeń. Pierwszy zagraniczny oddział w Londynie został wysadzony w powietrze przez Irlandzką Armię Republikańską (IRA). Ale nawet to nie mogło zatrzymać firmy. < /p>
Dzisiejszym reżyserem jest prawnuczka Heinricha Loewe RossbergaDziś Loewe jest właścicielem ponad 200 butików i sklepów, z czego 35 w samej Japonii, sprzedających perfumy Loewe, odzież damską i męską, biżuterię i akcesoria. Od 2013 roku Irlandczyk Jonathan William jest głównym projektantem w Loewe. Najbardziej udanym artykułem Loewe jest z pewnością torebka „Amazona”, stworzona w 1975 r. - jej sprzedaż stanowi około 30 procent sprzedaży.
W 1996 roku francuska grupa luksusowa LVMH przejęła firmę, ale kontynuuje ją w starym stylu. Na przykład obecna dyrektor Loewe, Sheila Loewe Boente, jest prawnuczką Enrique Loewe Hinton.