W 1986 roku Radha postanowiła połączyć kolekcje w jedną całość. Otrzymuje nazwę w bardzo interesujący sposób. Biorąc wielkie litery od Mustache i Emanuela, dodając do nich XX, co w języku angielskim oznacza pocałunek, założyciel marki otrzymał dobrze znany MEXX. Następnie firmy znacznie podniosły się, zaczęły pojawiać się nowe linie odzieży. Warto zauważyć, że pomimo różnicy w nazwie styl proponowanej odzieży był identyczny. W 1986 roku powstała Mexx. W skrócie nazwy połączono 2 poprzednie marki.
W 90. roku MEXX wprowadza pierwszą kolekcję dla dzieci, a w 92. dla niemowląt. Szybko rozwijająca się, w 1995 roku marka przemysłowa weszła na rynek światowy. Daje to szansę na rozszerzenie możliwości. Dlatego firma wprowadza na rynek najświeższe kolekcje towarów, w tym:
Jakość w połączeniu ze stylem poprawia status firmy na arenie międzynarodowej, ale w 2001 roku właściciel sprzedaje firmę dużej korporacji Liz Claiborne. Nawiasem mówiąc, umowa kosztowała koncern 264 miliony dolarów. Zgodnie z nową regułą próbowano wprowadzić trend w Ameryce, ale nie powiodło się. A Mexx mocno osiedlił się na polu handlowym Europy. W 2010 roku przeprowadzana jest rebranding, co prowadzi do zmian nie tylko wyglądu, ale także cen. Główny kolor na etykietach, tagach, markowych opakowaniach, ogólnie wszystkie atrybuty etykiety stają się fioletowe. Zmienia się również wystrój wnętrz w sklepach firmowych. Stroje są bardziej oryginalne, wysokiej jakości i stylowe. Wśród wygodnych modeli do życia w mieście są też bardzo odważne, które mogą podkreślić Twoją osobowość w najbardziej opłacalny sposób.
Mexx wprowadza linię perfum dzięki współpracy z Procter & Gamble. I tutaj firma utrzymuje swoją reputację jako energiczna, wyjątkowa marka. Zapachy świeżości, niezależności, autentyczności i wibrującej energii - w ten sposób można scharakteryzować produkty perfumeryjne tej naprawdę pierwszej klasy.