Ilość str.:
Wygląd:
Boucheron Jaipur Bracelet EDP woda perfumowana Boucheron
Jaipur Bracelet
wody perfumowane
2 opcje
Cena od 147 zł
Boucheron Jaipur Homme EDT woda toaletowa Boucheron
Jaipur Homme
woda toaletowa
Cena 158 zł
Boucheron Miss Boucheron EDP woda perfumowana Boucheron
Miss Boucheron
woda perfumowana
Cena 158 zł
Boucheron Place Vendome EDP Boucheron
Place Vendome
wody perfumowane i toaletowe
6 opcji
Cena od 108 zł
Boucheron Pour Femme EDP woda perfumowana Boucheron
Pour Femme
woda perfumowana
Cena 179 zł
Boucheron Pour Homme EDT woda toaletowa Boucheron
Pour Homme
wody toaletowe
2 opcje
Cena od 118 zł
Boucheron Quatre Absolu de Nuit EDP woda perfumowana Boucheron
Quatre Absolu de Nuit
woda perfumowana
2 opcje
Cena 166 zł
Boucheron Quatre Absolu de Nuit Pour Homme EDP woda perfumowana Boucheron
Quatre Absolu de Nuit Pour Homme
woda perfumowana
2 opcje
Cena 156 zł
Boucheron Quatre Boucheron EDP woda perfumowana Boucheron
Quatre Boucheron
woda perfumowana
3 opcje
Cena 125 zł
Boucheron Quatre Pour Homme EDT woda toaletowa Boucheron
Quatre Pour Homme
woda toaletowa
3 opcje
Cena 113 zł
Ilość str.:

Opis marki Boucheron

Od ponad 150 lat Boucheron jest liderem w branży modowej na całym świecie. Specjalizuje się w zegarkach, biżuterii, klejnotach i oczywiście perfumach. Przez lata firma wyróżnia się ponadczasowością, elegancją i aktualnymi trendami, w połączeniu z dbałością i jakością inspirowaną wpływami okresu artystycznego: Art Deco, kubizm, sztuka afrykańska i pop-art. Frederic Boucheron założył swoją firmę w 1858 r. w wieku 28 lat łączy w sobie talent artysty, umiejętności rzemieślnika i pomysłowość sprzedawcy.



Frederic Boucheron

Historia marki

Boucheron był początkowo znany ze swojej biżuterii i klejnotów inspirowanych naturą. Jego kolekcje były pełne pełzających kameleonów, węży, żab, sów, ptaków, kotów, ale także kropli rosy, odmian kwiatów, fal morskich, liści i tym podobnych. Ta fascynacja naturą doprowadziła go do tronu przemysłu w 1878 r., kiedy zdobył Grand Prix na Światowych Targach w Paryżu za naszyjnik o nazwie „Feuillage” (tłumaczenie: listowie) z szafirem 159 karatowym. Frederic Boucheron zmarł w 1902 roku, a firma przejęła jego równie utalentowanego syna Luisa. Z Luisem u steru wiąże się także ekspansja firmy na wschód. Rok 1928 przyniósł wiele nowych i to dużych zamówień. Rezultatem było w sumie 149 nowych zamówień dla jego firmy.

Wśród klientów Boucheron należał także rosyjski car Aleksander II lub jego syn Mikołaj II. Bogatą kolekcję biżuterii tej marki posiada także brytyjska królowa Elżbieta. Boucheron dokonał przełomu w Stanach Zjednoczonych, gdzie zdobył bardzo intratnych jego klientów. Mówi się np o słynnej rodzine Rockefellerów.

Marka modowa jest również bardzo popularna wśród artystów. Do najbardziej znanych nazwisk należą pisarze Oscar Wild i Marcel Proust, gwiazda filmowa Rita Hayworth, Marlene Dietrich lub Greta Garbo. Wśród obecnych celebrytów są na liście Nicole Kidman, Penelope Cruze, Cameron Diaz lub Diane Kruger. Obecnie Boucheron ma dziesiątki sklepów na całym świecie, a jego produkty są sprzedawane głównie przez Internet. Firma nadal produkuje biżuterię, która zyskuje coraz więcej nowych klientów dzięki swojej zapierającej dech w piersiach naturze.

Perfumy Boucheron

Boucheron ucieleśnia sztukę biżuterii w swoich perfumach, a zwłaszcza w ich butelkach. Kształty przypominają perły, pierścionki i kamienie szlachetne oraz genialne akcesoria. W środku kryją zmysłowe, wyraziste i niepowtarzalne zapachy.

Pierwszymi opublikowanymi perfumami firmy były Boucheron Femme , które do dziś jest w sprzedaży. Perfumy zamknięte są w szafirowej butelce ze złotym pierścieniem i wyglądają jak rzadki i wspaniały kamień szlachetny. W środku znajdują się bardzo mocne perfumy, które zaskakują szczególnie intensywnymi tonami mandarynek, pomarańczy i moreli oraz nutami serca jaśminu z ylang-ylang. Kolejnym sukcesem firmy są trzyletnie młodsze perfumy Boucheron Homme , które są uważane za bardzo ceniony i klasyczny męski zapach. Zapachy Boucheron są prawdziwymi klejnotami przemysłu perfumeryjnego i zachwycają głównie pewnych siebie mężczyzn i kobiety, którzy niechętnie oszczędzają i nie są zadowoleni z efektów częściowych.

Mniej