Stron:
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Marry Me od Lanvin

Lanvin Marry Me
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 154 zł
cena jedn. 3.08 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   My Land od Trussardi

Trussardi My Land
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 139 zł
cena jedn. 4.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Be Delicious Women od DKNY

DKNY Be Delicious Women
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 285 zł
cena jedn. 2.85 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Delicate Rose od Trussardi

Trussardi Delicate Rose
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 214 zł
cena jedn. 2.14 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Wanted od Azzaro

Azzaro Wanted
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 264 zł
cena jedn. 2.64 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Homme od Kenzo

Kenzo Homme
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 239 zł
cena jedn. 3.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   L'Homme Ideal Eau De Parfum od Guerlain

Guerlain L'Homme Ideal Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 189 zł
cena jedn. 3.78 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Luna Rossa Black od Prada

Prada Luna Rossa Black
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant

Zobacz artykuły na blogu

perfumy

Gdzie warto kupować perfumy?
Gdzie warto kupować perfumy? Perfumerie internetowe to najlepszy wybór - konkurencyjne ceny, gwarancja oryginalności i szeroki wybór, wszystko to bez wychodzenia z domu

perfumy Bvlgari

Historia Bvlgari
Bvlgari: Historia przepojona klejnotami, pięknem i elegancją, tworzona od małej greckiej wioski do globalnego imperium luksusowej mody i zapachów, która przenosi nas w świat barw, aromatów i wzorów, gdzie każdy zapach jest jak drogocenny klejnot dla zmysłów

markowe perfumy

O perfumach markowych
Odkryj różnicę między Eau de Toilette a Eau de Parfum - dłuższa trwałość i intensywność EDP zapewnią Tobie wyjątkowy aromat na każdą okazję

Paco Rabanne Invictus Aqua 2018

Paco Rabanne Invictus Aqua 2018 ~ nowe perfumy
Poczuj pełną energii odświeżającą podróż z Paco Rabanne Invictus Aqua - zapachem, który ożywi Twój każdy dzień!

Jean Paul Gaultier Scandal By Night kompozycja

Nowe perfumy ~ Jean Paul Gaultier Scandal by Night
Jean Paul Gaultier Scandal by Night - Perfumy, które jak porywający popowy hit, wzbudzą energię i zabawę na każdej imprezie

Zobacz polecane produkty:

Unisex woda toaletowa   CK One Gold od Calvin Klein

Calvin Klein CK One Gold
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 139 zł
koszt jedn. 1.39 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   CH Men od Carolina Herrera

Carolina Herrera CH Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 239 zł
koszt jedn. 2.39 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Miss Dior Absolutely Blooming od Christian Dior

Christian Dior Miss Dior Absolutely Blooming
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 399 zł

Męska woda toaletowa   Boss Bottled od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Bottled
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 219 zł
koszt jedn. 4.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Si Passione od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si Passione
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Y Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
koszt jedn. 5.57 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Acqua Di Gio Profondo od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 263 zł
koszt jedn. 3.51 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Y Le Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Le Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 345 zł
koszt jedn. 5.75 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Firma Burberry została założona w 1856 roku, kiedy 21-letni Thomas Burberry, były praktykant country, otworzył sklep z odzieżą w Basingstoke w hrabstwie Hampshire w Anglii. Biznes prosperował, a od roku 1870 stało się znane jako „emporium", ze szczególnym naciskiem na rozwój outdoorwear dla lokalnych mieszkańców i sportowców, którzy odwiedzali ten sklep. W 1879 r. Thomas Burberry wynalazł gabardynę - oddychającą tkaninę wykonaną w innowacyjnym procesie, w którym przędza była uodparniana na wodę przed tkaniem. Tkanina ta była nie tylko wodoodporna, ale także niezwykle trwała. Patent został wykupiony w 1888 roku. W roku 1891 założyciel firmy otworzył swój pierwszy sklep w Londynie na Haymarket, obecnie siedzibie głównej firmy Burberry.

Więcej
Nowy mundur oficerski

W 1901 roku na zlecenie Biura Wojny firma zaprojektowało nowy mundur służbowy dla brytyjskich oficerów. Logo Burberry Equestrian Knight zostało opracowane i zarejestrowane jako znak towarowy w 1904 roku. W tym dziesięcioleciu otwarto także sklepy w Paryżu i Nowym Jorku. Norweski odkrywca, kapitan Roald Amundsen, został wyposażony przez markę. Został on pierwszym człowiekiem, który dotarł do Bieguna Południowego 14 grudnia 1911 roku.

Amundsen i namiot z gabardyny marki

Amundsen opuścił namiot z gabardyny, aby poinformować kapitana Scotta o swojej udanej misji. Po tym, jak Amundsen dotarł do bieguna południowego, Ernest Shackleton był pierwszym odkrywcą, który przepłynął kontynent Antarktydy od wybrzeża do wybrzeża. On także był wyposażony w akcesoria od Burberry podczas wyprawy w 1914 roku.

Słynna kratka

Kratka Burberry, zarejestrowana jako znak towarowy, została wprowadzona jako podszewka do trencza w 1924 roku. Wkrótce czerwony, wielbłąd, czarno-biała kratka stały się synonimami marki. Firma odegrała również ważną rolę w lotnictwie, produkując specjalnie zaprojektowane ubrania dla lotników. A.E. Clouston i Betsy Kirby Green dokonali najszybszego lotu do Kapsztadu z Londynu w 1937 roku. Ten wyścig powietrzny został wygrany przez parę w samolocie De Havilland DH88 Comet sponsorowanego przez firmę. Podczas II wojny światowej firma nadal dostarczała wysokiej jakości gabardyny żołnierzom we wszystkich gałęziach służby. Marka po raz pierwszy otrzymała Royal Warrant od Her Majesty The Queen w 1955 roku.

Nowojorski sklep

W 1970 roku firma otworzyła nowojorski sklep firmowy na East 57th Street. Lata osiemdziesiąte były okresem rozwoju handlu detalicznego w Stanach Zjednoczonych. Burberry stworzyło i uruchomiło dopełnienie nowojorskiego flagowca w postaci sklepów w San Francisco, Chicago, Michigan, Boston, Filadelfia, Waszyngton, Short Hills, Troy, Manhasset, Nowy Jork, New Jersey i Costa Mesa w Kalifornii.

Nowy zarząd firmy

W 1997 roku nowy zespół zarządzający zaczął ożywiać markę dzięki nowym kolekcjom projektów, nowym asortymentom produktów i wyróżniającej się nowoczesnej kampanii reklamowej. W lutym 1999 roku marka wystawiła pierwszy pokaz swoich kolekcji na wybiegu podczas London Fashion Week i został uhonorowany jako British Classic Design Collection.

Ponowny rozkwit firmy

Świt nowej dekady przywrócił markę jako ikonę trwałego stylu. Firma została ponownie wyróżniona w 2000 i 2001 roku przez British Fashion Council w kategorii projektowania klasycznego i współczesnego. Burberry Touch, nowy zapach dla kobiet i mężczyzn został wprowadzony na rynek w 2000 roku.
We wrześniu 2000 roku światowy sztandar firmy został rozpoztarty na New Bond Street w londyńskim West End. Design i atmosfera odzwierciedlają nowego ducha oryginalnej luksusowej marki.

Perfumy marki

Od lat marka zajmuje się także produkcją i wprowadzaniem na rynek perfum. Pierwsze luksusowe perfumy męskie zostały wyprodukowane w 1981 roku. Klasyczny wzór kostki, który składał się z czarnego, białego i piaskowego koloru, którego oczywiście brakuje na butelkach perfum takich jak Brit Men, Brit Rhythm lub London for Men. Ta marka nie tylko pozostała wśród męskiej załogi, ale nie zapomniała o kobietach, które mają tę samą kolekcję Brit lub London for Women - perfumy powstały w dwóch wersjach. Oryginał został wydany w 1995 roku, a nowa wersja w 2006 roku. Perfumy powstały we współpracy z perfumiarzami Michel Almairac, Mark Buxton, Francis Kurkdjian Jean-Pierre Bethouart, Nathalie Lorson i in. Wiele brytyjskich celebrytów, takich jak supermodelka Kate Moss, modele Lily Donaldson, Agyness Deyn, zaangażowało się w promocję marki. Wśród aktorek, które pożyczyły tę markę, jej twarz to Emma Watson, która zasłynęła na całym świecie w wieku dziesięciu lat w roli Hermiony Granger w serialu o Harrym Potterze. Film powstał na podstawie popularnych książek JK Rowling.