Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Sound of Donna od Trussardi

Trussardi Sound of Donna
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 255 zł
cena jedn. 2.55 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Dior Homme 2020 od Christian Dior

Christian Dior Dior Homme 2020
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 328 zł
cena jedn. 6.56 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Mon Paris od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Mon Paris
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 394 zł
cena jedn. 7.88 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Obsession Night od Calvin Klein

Calvin Klein Obsession Night
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
cena jedn. 1.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Aqua Allegoria Mandarine-Basilic od Guerlain

Guerlain Aqua Allegoria Mandarine-Basilic
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 439 zł
cena jedn. 3.51 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Guilty Absolute Pour Homme od Gucci

Gucci Guilty Absolute Pour Homme
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 329 zł
cena jedn. 6.58 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Libre od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Libre
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 283 zł
cena jedn. 9.43 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Hypnose od Lancome

Lancome Hypnose
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Zobacz artykuły na blogu

dzień kobiet

Propozycje perfum-upominków na Dzień Kobiet
Odkryj idealny prezent na Dzień Kobiet!

perfumy na halloween

Zapachy, Które Rozgrzeją Ducha na Halloween
Przenieś się w olfaktoryczny świat Halloween z naszymi perfumami!

kompozycja Thierry Mugler Angel Elixir

Nowość na rynku perfum -Thierry Mugler Angel Elixir
Przenieś się w świat wyjątkowych perfum Thierry Mugler - ikony innowacji, pasji i oryginalności

płaskorzeżba starożytny Egipt

Historia perfum w dziejach świata
Wyrusz w zapachową podróż przez dzieje świata - od starożytnego Egiptu po średniowieczne dziedzictwo, gdzie aromaty tworzyły magiczne rytuały i niezwykłe lekarstwa

DKNY Stories

DKNY Stories ~ nowe perfumy
DKNY Stories - wyjątkowe perfumy dla silnych i pewnych siebie kobiet, które chcą opowiedzieć swoją historię poprzez zmysłowy aromat różowego pieprzu, kwiatów i drzewnych akordów

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Chrome Pure od Azzaro

Azzaro Chrome Pure
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 179 zł
koszt jedn. 3.58 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Escape for Men od Calvin Klein

Calvin Klein Escape for Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 149 zł
koszt jedn. 1.49 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Sauvage od Christian Dior

Christian Dior Sauvage
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 357 zł
koszt jedn. 5.95 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Dark Blue od Hugo Boss

Hugo Boss Dark Blue
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Essential od Lacoste

Lacoste Essential
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Funny od Moschino

Moschino Funny
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   XS pour Homme od Paco Rabanne

Paco Rabanne XS pour Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 169 zł
koszt jedn. 1.69 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Si Passione od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si Passione
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 289 zł
koszt jedn. 9.63 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Firma Burberry została założona w 1856 roku, kiedy 21-letni Thomas Burberry, były praktykant country, otworzył sklep z odzieżą w Basingstoke w hrabstwie Hampshire w Anglii. Biznes prosperował, a od roku 1870 stało się znane jako „emporium", ze szczególnym naciskiem na rozwój outdoorwear dla lokalnych mieszkańców i sportowców, którzy odwiedzali ten sklep. W 1879 r. Thomas Burberry wynalazł gabardynę - oddychającą tkaninę wykonaną w innowacyjnym procesie, w którym przędza była uodparniana na wodę przed tkaniem. Tkanina ta była nie tylko wodoodporna, ale także niezwykle trwała. Patent został wykupiony w 1888 roku. W roku 1891 założyciel firmy otworzył swój pierwszy sklep w Londynie na Haymarket, obecnie siedzibie głównej firmy Burberry.

Więcej
Nowy mundur oficerski

W 1901 roku na zlecenie Biura Wojny firma zaprojektowało nowy mundur służbowy dla brytyjskich oficerów. Logo Burberry Equestrian Knight zostało opracowane i zarejestrowane jako znak towarowy w 1904 roku. W tym dziesięcioleciu otwarto także sklepy w Paryżu i Nowym Jorku. Norweski odkrywca, kapitan Roald Amundsen, został wyposażony przez markę. Został on pierwszym człowiekiem, który dotarł do Bieguna Południowego 14 grudnia 1911 roku.

Amundsen i namiot z gabardyny marki

Amundsen opuścił namiot z gabardyny, aby poinformować kapitana Scotta o swojej udanej misji. Po tym, jak Amundsen dotarł do bieguna południowego, Ernest Shackleton był pierwszym odkrywcą, który przepłynął kontynent Antarktydy od wybrzeża do wybrzeża. On także był wyposażony w akcesoria od Burberry podczas wyprawy w 1914 roku.

Słynna kratka

Kratka Burberry, zarejestrowana jako znak towarowy, została wprowadzona jako podszewka do trencza w 1924 roku. Wkrótce czerwony, wielbłąd, czarno-biała kratka stały się synonimami marki. Firma odegrała również ważną rolę w lotnictwie, produkując specjalnie zaprojektowane ubrania dla lotników. A.E. Clouston i Betsy Kirby Green dokonali najszybszego lotu do Kapsztadu z Londynu w 1937 roku. Ten wyścig powietrzny został wygrany przez parę w samolocie De Havilland DH88 Comet sponsorowanego przez firmę. Podczas II wojny światowej firma nadal dostarczała wysokiej jakości gabardyny żołnierzom we wszystkich gałęziach służby. Marka po raz pierwszy otrzymała Royal Warrant od Her Majesty The Queen w 1955 roku.

Nowojorski sklep

W 1970 roku firma otworzyła nowojorski sklep firmowy na East 57th Street. Lata osiemdziesiąte były okresem rozwoju handlu detalicznego w Stanach Zjednoczonych. Burberry stworzyło i uruchomiło dopełnienie nowojorskiego flagowca w postaci sklepów w San Francisco, Chicago, Michigan, Boston, Filadelfia, Waszyngton, Short Hills, Troy, Manhasset, Nowy Jork, New Jersey i Costa Mesa w Kalifornii.

Nowy zarząd firmy

W 1997 roku nowy zespół zarządzający zaczął ożywiać markę dzięki nowym kolekcjom projektów, nowym asortymentom produktów i wyróżniającej się nowoczesnej kampanii reklamowej. W lutym 1999 roku marka wystawiła pierwszy pokaz swoich kolekcji na wybiegu podczas London Fashion Week i został uhonorowany jako British Classic Design Collection.

Ponowny rozkwit firmy

Świt nowej dekady przywrócił markę jako ikonę trwałego stylu. Firma została ponownie wyróżniona w 2000 i 2001 roku przez British Fashion Council w kategorii projektowania klasycznego i współczesnego. Burberry Touch, nowy zapach dla kobiet i mężczyzn został wprowadzony na rynek w 2000 roku.
We wrześniu 2000 roku światowy sztandar firmy został rozpoztarty na New Bond Street w londyńskim West End. Design i atmosfera odzwierciedlają nowego ducha oryginalnej luksusowej marki.

Perfumy marki

Od lat marka zajmuje się także produkcją i wprowadzaniem na rynek perfum. Pierwsze luksusowe perfumy męskie zostały wyprodukowane w 1981 roku. Klasyczny wzór kostki, który składał się z czarnego, białego i piaskowego koloru, którego oczywiście brakuje na butelkach perfum takich jak Brit Men, Brit Rhythm lub London for Men. Ta marka nie tylko pozostała wśród męskiej załogi, ale nie zapomniała o kobietach, które mają tę samą kolekcję Brit lub London for Women - perfumy powstały w dwóch wersjach. Oryginał został wydany w 1995 roku, a nowa wersja w 2006 roku. Perfumy powstały we współpracy z perfumiarzami Michel Almairac, Mark Buxton, Francis Kurkdjian Jean-Pierre Bethouart, Nathalie Lorson i in. Wiele brytyjskich celebrytów, takich jak supermodelka Kate Moss, modele Lily Donaldson, Agyness Deyn, zaangażowało się w promocję marki. Wśród aktorek, które pożyczyły tę markę, jej twarz to Emma Watson, która zasłynęła na całym świecie w wieku dziesięciu lat w roli Hermiony Granger w serialu o Harrym Potterze. Film powstał na podstawie popularnych książek JK Rowling.