Stron:
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Brit Women od Burberry

Burberry Brit Women
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 176 zł
cena jedn. 3.52 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Crystal Noir od Versace

Versace Crystal Noir
damskie wody perfumowane
dostępnych 5 wariantów
w cenie od 259 zł
cena jedn. 5.18 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Dune od Christian Dior

Christian Dior Dune
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 569 zł
cena jedn. 5.69 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Woman od Mexx

Mexx Woman
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 94 zł
cena jedn. 1.57 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Hugo Jeans od Hugo Boss

Hugo Boss Hugo Jeans
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 259 zł
cena jedn. 3.45 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Very Irresistible od Givenchy

Givenchy Very Irresistible
damskie wody perfumowane
dostępne 4 warianty
w cenie od 275 zł

Damska woda perfumowana   Marry Me od Lanvin

Lanvin Marry Me
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 154 zł
cena jedn. 3.08 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Higher od Christian Dior

Christian Dior Higher
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 449 zł
cena jedn. 4.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

perfumy

Gdzie warto kupować perfumy?
Wybierając perfumy, najlepszym wyborem jest renomowana perfumeria internetowa, oferująca nie tylko atrakcyjne ceny, ale także pewność oryginalności oraz szeroki wybór zapachów opisanych w detalach

perfumy Bvlgari

Historia Bvlgari
Bvlgari: Od klejnotów do zapachów, każda kompozycja to prawdziwa sztuka, która pozwala noszącym odkryć piękno, elegancję i subtelność, emanując zmysłowym blaskiem niezwykłych aromatów

markowe perfumy

O perfumach markowych
Odkryj różnicę między Eau de Toilette a Eau de Parfum - dłuższa trwałość i intensywność EDP zapewnią Tobie wyjątkowy aromat na każdą okazję

Paco Rabanne Invictus Aqua 2018

Paco Rabanne Invictus Aqua 2018 ~ nowe perfumy
Poczuj się Invictus każdego dnia z Paco Rabanne Invictus Aqua - Odświeżający i Energizujący Zapach na Każdy Dzień!

Jean Paul Gaultier Scandal By Night kompozycja

Nowe perfumy ~ Jean Paul Gaultier Scandal by Night
Jean Paul Gaultier Scandal by Night - Perfumy, które jak porywający popowy hit, wzbudzą energię i zabawę na każdej imprezie

Zobacz polecane produkty:

Unisex woda toaletowa   CK One Gold od Calvin Klein

Calvin Klein CK One Gold
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 139 zł
koszt jedn. 1.39 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   CH Men od Carolina Herrera

Carolina Herrera CH Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 239 zł
koszt jedn. 2.39 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Miss Dior Absolutely Blooming od Christian Dior

Christian Dior Miss Dior Absolutely Blooming
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 399 zł

Męska woda toaletowa   Boss Bottled od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Bottled
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 219 zł
koszt jedn. 4.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Si Passione od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si Passione
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Y Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
koszt jedn. 5.57 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Acqua Di Gio Profondo od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 263 zł
koszt jedn. 3.51 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Y Le Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Le Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 345 zł
koszt jedn. 5.75 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Firma Burberry została założona w 1856 roku, kiedy 21-letni Thomas Burberry, były praktykant country, otworzył sklep z odzieżą w Basingstoke w hrabstwie Hampshire w Anglii. Biznes prosperował, a od roku 1870 stało się znane jako „emporium", ze szczególnym naciskiem na rozwój outdoorwear dla lokalnych mieszkańców i sportowców, którzy odwiedzali ten sklep. W 1879 r. Thomas Burberry wynalazł gabardynę - oddychającą tkaninę wykonaną w innowacyjnym procesie, w którym przędza była uodparniana na wodę przed tkaniem. Tkanina ta była nie tylko wodoodporna, ale także niezwykle trwała. Patent został wykupiony w 1888 roku. W roku 1891 założyciel firmy otworzył swój pierwszy sklep w Londynie na Haymarket, obecnie siedzibie głównej firmy Burberry.

Więcej
Nowy mundur oficerski

W 1901 roku na zlecenie Biura Wojny firma zaprojektowało nowy mundur służbowy dla brytyjskich oficerów. Logo Burberry Equestrian Knight zostało opracowane i zarejestrowane jako znak towarowy w 1904 roku. W tym dziesięcioleciu otwarto także sklepy w Paryżu i Nowym Jorku. Norweski odkrywca, kapitan Roald Amundsen, został wyposażony przez markę. Został on pierwszym człowiekiem, który dotarł do Bieguna Południowego 14 grudnia 1911 roku.

Amundsen i namiot z gabardyny marki

Amundsen opuścił namiot z gabardyny, aby poinformować kapitana Scotta o swojej udanej misji. Po tym, jak Amundsen dotarł do bieguna południowego, Ernest Shackleton był pierwszym odkrywcą, który przepłynął kontynent Antarktydy od wybrzeża do wybrzeża. On także był wyposażony w akcesoria od Burberry podczas wyprawy w 1914 roku.

Słynna kratka

Kratka Burberry, zarejestrowana jako znak towarowy, została wprowadzona jako podszewka do trencza w 1924 roku. Wkrótce czerwony, wielbłąd, czarno-biała kratka stały się synonimami marki. Firma odegrała również ważną rolę w lotnictwie, produkując specjalnie zaprojektowane ubrania dla lotników. A.E. Clouston i Betsy Kirby Green dokonali najszybszego lotu do Kapsztadu z Londynu w 1937 roku. Ten wyścig powietrzny został wygrany przez parę w samolocie De Havilland DH88 Comet sponsorowanego przez firmę. Podczas II wojny światowej firma nadal dostarczała wysokiej jakości gabardyny żołnierzom we wszystkich gałęziach służby. Marka po raz pierwszy otrzymała Royal Warrant od Her Majesty The Queen w 1955 roku.

Nowojorski sklep

W 1970 roku firma otworzyła nowojorski sklep firmowy na East 57th Street. Lata osiemdziesiąte były okresem rozwoju handlu detalicznego w Stanach Zjednoczonych. Burberry stworzyło i uruchomiło dopełnienie nowojorskiego flagowca w postaci sklepów w San Francisco, Chicago, Michigan, Boston, Filadelfia, Waszyngton, Short Hills, Troy, Manhasset, Nowy Jork, New Jersey i Costa Mesa w Kalifornii.

Nowy zarząd firmy

W 1997 roku nowy zespół zarządzający zaczął ożywiać markę dzięki nowym kolekcjom projektów, nowym asortymentom produktów i wyróżniającej się nowoczesnej kampanii reklamowej. W lutym 1999 roku marka wystawiła pierwszy pokaz swoich kolekcji na wybiegu podczas London Fashion Week i został uhonorowany jako British Classic Design Collection.

Ponowny rozkwit firmy

Świt nowej dekady przywrócił markę jako ikonę trwałego stylu. Firma została ponownie wyróżniona w 2000 i 2001 roku przez British Fashion Council w kategorii projektowania klasycznego i współczesnego. Burberry Touch, nowy zapach dla kobiet i mężczyzn został wprowadzony na rynek w 2000 roku.
We wrześniu 2000 roku światowy sztandar firmy został rozpoztarty na New Bond Street w londyńskim West End. Design i atmosfera odzwierciedlają nowego ducha oryginalnej luksusowej marki.

Perfumy marki

Od lat marka zajmuje się także produkcją i wprowadzaniem na rynek perfum. Pierwsze luksusowe perfumy męskie zostały wyprodukowane w 1981 roku. Klasyczny wzór kostki, który składał się z czarnego, białego i piaskowego koloru, którego oczywiście brakuje na butelkach perfum takich jak Brit Men, Brit Rhythm lub London for Men. Ta marka nie tylko pozostała wśród męskiej załogi, ale nie zapomniała o kobietach, które mają tę samą kolekcję Brit lub London for Women - perfumy powstały w dwóch wersjach. Oryginał został wydany w 1995 roku, a nowa wersja w 2006 roku. Perfumy powstały we współpracy z perfumiarzami Michel Almairac, Mark Buxton, Francis Kurkdjian Jean-Pierre Bethouart, Nathalie Lorson i in. Wiele brytyjskich celebrytów, takich jak supermodelka Kate Moss, modele Lily Donaldson, Agyness Deyn, zaangażowało się w promocję marki. Wśród aktorek, które pożyczyły tę markę, jej twarz to Emma Watson, która zasłynęła na całym świecie w wieku dziesięciu lat w roli Hermiony Granger w serialu o Harrym Potterze. Film powstał na podstawie popularnych książek JK Rowling.