Ilość str.:
Wygląd:
Chloe Chloe Absolu De Parfum EDP woda perfumowana Chloe
Chloe Absolu De Parfum
wody perfumowane
2 opcje
Cena od 255 zł
Chloe Chloe EDP Chloe
Chloe
wody perfumowane i toaletowe
7 opcji
Cena od 184 zł
Chloe Chloe Fleur De Parfum EDP woda perfumowana Chloe
Chloe Fleur De Parfum
woda perfumowana
3 opcje
Cena 198 zł
Chloe Love Story Eau Sensuelle EDP woda perfumowana Chloe
Love Story Eau Sensuelle
woda perfumowana
2 opcje
Cena 245 zł
Chloe Love Story EDP woda perfumowana Chloe
Love Story
woda perfumowana
3 opcje
Cena 196 zł
Chloe Nomade EDP woda perfumowana Chloe
Nomade
woda perfumowana
3 opcje
Cena 204 zł
Chloe Roses De Chloe EDT woda toaletowa Chloe
Roses De Chloe
wody toaletowe
3 opcje
Cena od 173 zł
Chloe See by Chloe Si Belle EDP woda perfumowana Chloe
See by Chloe Si Belle
woda perfumowana
3 opcje
Cena 197 zł
Ilość str.:

Opis marki Chloe

Luksusowy, romantyczny i na pozór francuski, etos Chloe czyni luksus dla stylowych kobiet na całym świecie noszących ubrania marki.

Pierwsza kolekcja w Paryżu

Historia marki sięga 1952 roku, kiedy Gabrielle Aghion i Jacques Lenoir wprowadzili swoją pierwszą kolekcję mody w Paryżu. Zostali uznani za prawdziwych pionierów w przełamywaniu wszystkich ścisłych zasad w świecie haute couture. Dlatego zaskoczyli swoich klientów wygodniejszą i łatwiejszą do zrozumienia, gotową do noszenia linią mody.


Kupując dom w połowie lat 80-tych XX wieku szwajcarska grupa luksusowa, Richemont, umieściła markę na rynku międzynarodowym, gdzie od tego czasu pozostała potężną siłą mody.

Pierwsze perfumy marki

Produkując kultową modę i wprowadzając na rynek tytułowy i udany zapach Chloe, Karl Lagerfeld stał się publicznym wizerunkiem marki w latach sześćdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Jego następczynią została pod koniec lat 80-tych Martine Sitbon z jej wyjątkową nowoczesną wizją marki.

W roku 1997 do firmy dołączyła jako dyrektor kreatywny Stella McCartney. Nadała impuls nowoczesności i „ulicy” klasycznemu krawiectwu, ukazując markę jako podążająca za zmianami w modzie.

Stella McCartney na pokładzie

Asystenka S.McCartney w firmie Phoebe Philo, zastąpiła ją jako dyrektor kreatywny w 2001 roku, po tym jak Gucci Group zaproponował S.McCartney możliwość założenia własnej wytwórni.


Phoebe Philo kontynuuje produkcję pożądanych asortymentów, w tym nowe dodatki, takie jak stroje kąpielowe, casual line czy młodsza linia marki See by Chloe.

Specjalizacja - perfumy dla kobiet

W 1975 roku dom mody postanowił wprowadzić pierwsze markowe perfumy. Odzwierciedlało to romantyczną kobiecą duszę marki. Marka wyspecjalizowana jest w perfumach dla kobiet, co jest dosyć rzadkie w branży. Światem marki rządzą kobiety - pewne siebie, beztroskie, romantyczne, a także rozmarzone. Marka wypuściła perfumy z Chloe Chloe Eau de Parfum. Perfumy stanowią hołd dla kobiecej delikatności i uwodzenia. Kwiatowo-drzewne smaki charakterystyczne dla Chloe stały się ikoną i są bardzo pożądane przez kobiety na całym świecie.

Zapach ikony mody i akcesoriów - Perfumy Chloe oddaja kreatywną, indywidualną i pewną siebie osobowość kobiety Chloe: świeży i kobiecy, pasuje do jej niezależnej natury i jej naturalnego, wrodzonego poczucia elegancji. Misternie wykonany rękaw bluzki Chloe posłużył jako inspiracja dla kanciastej szklanej butelki o pięknym, plisowanym wyglądzie. Butelka z posrebrzaną metalową płytką, ozdobiona ręcznie wiązaną wstążką, pokazuje wyjątkową perfekcję wykonania, której rzadko można znaleźć w nowoczesnych perfumach. Dotyk vintage w połączeniu z nowoczesnymi elementami pokazuje prawdziwą sygnaturę Chloe.

Wolność, lekkość i kobiecość - te trzy zasady pozostają wierne perfumom Chloe od czasu ich stworzenia do dnia dzisiejszego. Perfumy marki doczekały się do dnia dzisiejszego ponad 30 odsłon.

Mniej