Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Nomade Absolu De Parfum od Chloe

Chloe Nomade Absolu De Parfum
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 269 zł
cena jedn. 8.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Wanted Girl Tonic od Azzaro

Azzaro Wanted Girl Tonic
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
cena jedn. 2.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Gentleman od Givenchy

Givenchy Gentleman
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Damska woda perfumowana   La Petite Robe Noire Black Perfecto od Guerlain

Guerlain La Petite Robe Noire Black Perfecto
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Damska woda toaletowa   Aqua Allegoria Flora Salvaggia od Guerlain

Guerlain Aqua Allegoria Flora Salvaggia
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 379 zł
cena jedn. 3.03 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Bloom Nettare Di Fiori od Gucci

Gucci Bloom Nettare Di Fiori
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Damska woda perfumowana   Be Delicious Fresh Blossom od DKNY

DKNY Be Delicious Fresh Blossom
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Męska woda perfumowana   La Male Le Parfum od Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier La Male Le Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 399 zł
cena jedn. 5.32 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

kompozycja Tom Ford Ombre Leather

Luksusowa kompozycja Tom Ford Ombre Leather
Pamiętaj jednak, aby nie przesadzać z ilością, ponieważ Ombre Leather jest bardzo skoncentrowanym zapachem

kompozycja Paco Rabanne Fame Parfum

Paco Rabanne Fame Parfum – Recenzja Perfum Damskich
Odkryj magię Paco Rabanne Fame Parfum - unikalny zapach, który zabierze Cię w fascynującą podróż przez świat nut zapachowych

Lancome Idole Now

Idole Now od Lancome: Zapach Pewności Siebie i Elegancji na Jesień
Idole Now od Lancome: Zapach Pewności Siebie i Luksusu - Odkryj Teraz!

płaskorzeżba starożytny Egipt

Historia perfum w dziejach świata
Zanurz się w historii perfum - od starożytnego Egiptu, poprzez średniowieczne przywozy Krzyżowców, aż po rozwinięcie technik destylacji - odwieczne zapachy ożywają w każdym pociągającym akordzie

Paco Rabanne Invictus Aqua 2018

Paco Rabanne Invictus Aqua 2018 ~ nowe perfumy
Poczuj pełną energii odświeżającą podróż z Paco Rabanne Invictus Aqua - zapachem, który ożywi Twój każdy dzień!

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Platinum Egoiste od Chanel

Chanel Platinum Egoiste
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 559 zł
koszt jedn. 5.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Acqua Di Gioia od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gioia
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 246 zł
koszt jedn. 8.2 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   Aqua Allegoria Bergamote Calabria od Guerlain

Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria
woda toaletowa unisex
dostępny 1 wariant
w cenie 349 zł
koszt jedn. 2.79 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Dark Blue od Hugo Boss

Hugo Boss Dark Blue
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Boss Orange Man od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Orange Man
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Gentleman Eau De Parfum od Givenchy

Givenchy Gentleman Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 5.98 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Yes I Am od Cacharel

Cacharel Yes I Am
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 191 zł
koszt jedn. 6.37 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Sauvage Parfum od Christian Dior

Christian Dior Sauvage Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 475 zł
koszt jedn. 7.92 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Włoska marka lifestyle i moda Diesel od dawna znana jest jako pionier w branży jeansowej, ignorującej lub wyznaczającej trendy. Założyciel Renzo Rosso miał wizję marki, która uosabia pasję, indywidualność i osobowość, a Diesel pozostaje wierny tej filozofii do dziś.

Więcej
Powstanie marki

Marka Diesel powstała w 1978 roku i dziś jest innowacyjną międzynarodową firmą projektującą, produkującą jeansy i odzież codzienną, a także akcesoria. Jest obecna w ponad 80 krajach z 10 000 punktami sprzedaży i prawie 50-cioma firmowymi sklepami.



Dążenie do sukcesu

Kiedy Renzo Rosso założył firmę w 1978 roku, chciał, aby była ona liderem, firmą, która wykorzystała szanse i wykroiła dla siebie niszę w swojej dziedzinie. Otaczał się kreatywnymi, utalentowanymi ludźmi - innowatorami, którzy jak on odrzucili niewolnicze tendencje typowe dla branży mody.


Renzo chciał wymyślić bardziej dynamiczną i pomysłową linię ubrań niż było to możliwe w tamtym czasie. Dał on swoim otwartym projektantom szeroką swobodę stylistyczną, mając nadzieję, że będą mogli stworzyć linię ubrań, idealną dla ludzi, którzy podążają własną ścieżką życiową. Szczególnie dla tych, którzy decydują się wyrazić swoją indywidualność także przy okazji ubioru.

Zespół projektantów Diesel

Od samego początku zespół projektantów Diesel odwrócił się od dyktatorów stylu i konsumentów prognostycznych z branży modowej i pozwolił im na własne gusta. Z tego właśnie powodu Diesel natychmiast stał się liderem w zakresie opracowywania stylów, tkanin, metod produkcji i kontroli jakości, gwarantując produkt o wyjątkowej jakości.


Firma postrzega świat jako jedyną, pozbawioną granic makrokulturę. A pracownicy Diesel odzwierciedlają to: różnorodność ludzi i osobowości ze wszystkich części świata, tworząc nieprzewidywalną, dynamiczną witalność i energię w firmie. Diesel i ich metody pracy są tak niekonwencjonalne, a jednocześnie produktywne, że zostały sprofilowane w niezliczonych czasopismach, gazetach i dokumentalnych programach telewizyjnych i były badane przez międzynarodowe konglomeraty, organizacje doradcze, uniwersytety i szkoły biznesu.

Najważniejsze moment firmy

„Historyczne chwile" firmy Diesel to m.in. mil-kamienie, takie jak 1978 (stworzenie marki), 1985 (całkowite przejęcie firmy przez Renzo Rosso), 1991 (początek międzynarodowej strategii marketingowej) i 1996 (otwarcie pierwszego flagowego sklepu Diesela na New York Lexington Avenue w Nowym Jorku).


Od samego początku Renzo Rosso wierzył, że zwraca się do świata z jednym produktem i jednym językiem, a jednym z jego pierwszych kroków było zbudowanie solidnej i rozległej platformy dystrybucyjnej na wszystkich 5 kontynentach.


Większość obecnej produkcji Diesel jest zlecana na zewnątrz, małym i średnim firmom. Produkcja jeansów typu denim odbywa się wyłącznie na Włoszech. Wszystkie międzynarodowe operacje logistyczne (hurtowe i detaliczne) są zarządzane centralnie i dokładnie kontrolowane. < /p>

Globalny koncern

Dzisiaj Diesel jest globalnym koncernem o skonsolidowanym rocznym obrocie wynoszącym ponad 400 milionów USD, z czego 85% pochodzi z poza Włoch. Główna siedziba znajduje się w Molvena, w północno-wschodniej części Włoch, gdzie firma zarządza 12 filiami w Europie, Azji i obu Amerykach. Diesel zatrudnia ponad 1300 osób na całym świecie.