Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Selection od Hugo Boss

Hugo Boss Selection
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 134 zł
cena jedn. 1.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Idole Aura od Lancome

Lancome Idole Aura
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 237 zł
cena jedn. 9.48 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Wanted od Azzaro

Azzaro Wanted
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 264 zł
cena jedn. 2.64 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Dune Pour Homme od Christian Dior

Christian Dior Dune Pour Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 498 zł

Damska woda toaletowa   Amor Amor od Cacharel

Cacharel Amor Amor
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 139 zł
cena jedn. 4.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Sound of Donna od Trussardi

Trussardi Sound of Donna
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 134 zł
cena jedn. 1.34 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   The Only One od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The Only One
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 239 zł
cena jedn. 7.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Man Blue od Jimmy Choo

Jimmy Choo Man Blue
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 169 zł
cena jedn. 1.69 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

kompozycja Thierry Mugler Angel Elixir

Nowość na rynku perfum -Thierry Mugler Angel Elixir
Nowość na rynku perfum - Thierry Mugler Angel Elixir: Odkryj esencję niezwykłego piękna i pasji marki, która przekracza granice konwencji

flakon perfum

TOP 5 ŚWIEŻYCH ZAPACHÓW NA CIEPŁY SEZON
Odwieczna świeżość w pięciu perfumach idealnych na ciepłe dni

perfumy

Gdzie warto kupować perfumy?
Gdzie warto kupować perfumy? Perfumerie internetowe to najlepszy wybór - konkurencyjne ceny, gwarancja oryginalności i szeroki wybór, wszystko to bez wychodzenia z domu

Eros Flame od Versace

Versace Eros Flame ~ nowość
Versace Eros Flame: Nowa męska esencja pasji i zmysłowej ekstazy, gdzie soczyste cytrusy i aromatyczny rozmaryn spotykają się w namiętnej symfonii, dostępna teraz w płomienno-czerwonym flakonie, by odkryć prawdziwą moc miłości

Jean Paul Gaultier Scandal By Night kompozycja

Nowe perfumy ~ Jean Paul Gaultier Scandal by Night
Jean Paul Gaultier Scandal by Night - Słodki zapach, który jest jak chwytliwa popowa piosenka, idealny na szaloną noc z przyjaciółmi!

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Euphoria Men od Calvin Klein

Calvin Klein Euphoria Men
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 115 zł
koszt jedn. 1.15 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Acqua Di Gio pour Homme od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 4 warianty
w cenie od 259 zł
koszt jedn. 2.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   L'Homme Ideal Eau De Parfum od Guerlain

Guerlain L'Homme Ideal Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 189 zł
koszt jedn. 3.78 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Ma Vie Pour Femme od Hugo Boss

Hugo Boss Ma Vie Pour Femme
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 164 zł
koszt jedn. 5.47 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Femme od Joop!

Joop! Femme
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
koszt jedn. 1.19 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Invictus Legend od Paco Rabanne

Paco Rabanne Invictus Legend
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 279 zł

Damska woda perfumowana   My Way Floral od Giorgio Armani

Giorgio Armani My Way Floral
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 319 zł
koszt jedn. 6.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Libre Intense od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Libre Intense
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 315 zł
koszt jedn. 6.3 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Włoska marka lifestyle i moda Diesel od dawna znana jest jako pionier w branży jeansowej, ignorującej lub wyznaczającej trendy. Założyciel Renzo Rosso miał wizję marki, która uosabia pasję, indywidualność i osobowość, a Diesel pozostaje wierny tej filozofii do dziś.

Więcej
Powstanie marki

Marka Diesel powstała w 1978 roku i dziś jest innowacyjną międzynarodową firmą projektującą, produkującą jeansy i odzież codzienną, a także akcesoria. Jest obecna w ponad 80 krajach z 10 000 punktami sprzedaży i prawie 50-cioma firmowymi sklepami.



Dążenie do sukcesu

Kiedy Renzo Rosso założył firmę w 1978 roku, chciał, aby była ona liderem, firmą, która wykorzystała szanse i wykroiła dla siebie niszę w swojej dziedzinie. Otaczał się kreatywnymi, utalentowanymi ludźmi - innowatorami, którzy jak on odrzucili niewolnicze tendencje typowe dla branży mody.


Renzo chciał wymyślić bardziej dynamiczną i pomysłową linię ubrań niż było to możliwe w tamtym czasie. Dał on swoim otwartym projektantom szeroką swobodę stylistyczną, mając nadzieję, że będą mogli stworzyć linię ubrań, idealną dla ludzi, którzy podążają własną ścieżką życiową. Szczególnie dla tych, którzy decydują się wyrazić swoją indywidualność także przy okazji ubioru.

Zespół projektantów Diesel

Od samego początku zespół projektantów Diesel odwrócił się od dyktatorów stylu i konsumentów prognostycznych z branży modowej i pozwolił im na własne gusta. Z tego właśnie powodu Diesel natychmiast stał się liderem w zakresie opracowywania stylów, tkanin, metod produkcji i kontroli jakości, gwarantując produkt o wyjątkowej jakości.


Firma postrzega świat jako jedyną, pozbawioną granic makrokulturę. A pracownicy Diesel odzwierciedlają to: różnorodność ludzi i osobowości ze wszystkich części świata, tworząc nieprzewidywalną, dynamiczną witalność i energię w firmie. Diesel i ich metody pracy są tak niekonwencjonalne, a jednocześnie produktywne, że zostały sprofilowane w niezliczonych czasopismach, gazetach i dokumentalnych programach telewizyjnych i były badane przez międzynarodowe konglomeraty, organizacje doradcze, uniwersytety i szkoły biznesu.

Najważniejsze moment firmy

„Historyczne chwile" firmy Diesel to m.in. mil-kamienie, takie jak 1978 (stworzenie marki), 1985 (całkowite przejęcie firmy przez Renzo Rosso), 1991 (początek międzynarodowej strategii marketingowej) i 1996 (otwarcie pierwszego flagowego sklepu Diesela na New York Lexington Avenue w Nowym Jorku).


Od samego początku Renzo Rosso wierzył, że zwraca się do świata z jednym produktem i jednym językiem, a jednym z jego pierwszych kroków było zbudowanie solidnej i rozległej platformy dystrybucyjnej na wszystkich 5 kontynentach.


Większość obecnej produkcji Diesel jest zlecana na zewnątrz, małym i średnim firmom. Produkcja jeansów typu denim odbywa się wyłącznie na Włoszech. Wszystkie międzynarodowe operacje logistyczne (hurtowe i detaliczne) są zarządzane centralnie i dokładnie kontrolowane. < /p>

Globalny koncern

Dzisiaj Diesel jest globalnym koncernem o skonsolidowanym rocznym obrocie wynoszącym ponad 400 milionów USD, z czego 85% pochodzi z poza Włoch. Główna siedziba znajduje się w Molvena, w północno-wschodniej części Włoch, gdzie firma zarządza 12 filiami w Europie, Azji i obu Amerykach. Diesel zatrudnia ponad 1300 osób na całym świecie.