Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Chrome Legend od Azzaro

Azzaro Chrome Legend
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 144 zł
cena jedn. 1.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Wow! od Joop!

Joop! Wow!
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 139 zł
cena jedn. 1.39 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   La Vie Est Belle Soleil Cristal od Lancome

Lancome La Vie Est Belle Soleil Cristal
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 367 zł
cena jedn. 3.67 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Ange Ou Demon od Givenchy

Givenchy Ange Ou Demon
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 259 zł
cena jedn. 5.18 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   The Dreamer od Versace

Versace The Dreamer
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 144 zł
cena jedn. 2.88 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Nomade Absolu De Parfum od Chloe

Chloe Nomade Absolu De Parfum
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 226 zł
cena jedn. 3.01 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Parfum D'ete od Kenzo

Kenzo Parfum D'ete
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 314 zł
cena jedn. 4.19 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Aqua Allegoria Flora Salvaggia od Guerlain

Guerlain Aqua Allegoria Flora Salvaggia
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 285 zł
cena jedn. 3.8 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

perfumy męskie na Walentynki

Ciekawe perfumy na Walentynki dla niego
Wyróżniające się kompozycje zapachowe, ikoniczne marki i najnowsze trendy perfumeryjne czekają na Ciebie

Yves Saint Laurent MYSLF

Ewolucja Zapachu Męskości: Yves Saint Laurent MYSLF
Zanuć nowy rytm współczesnej męskości z YSL MYSLF - zapach, który redefiniuje konwencje i emanuje pewnością siebie

perfumy Versace

Versace: Ikona stylu i kultowa marka mody
Versace: Zmysłowe perfumy, które wyrażają luksus, elegancję i unikalny styl

perfumy

Gdzie warto kupować perfumy?
Zakup perfum staje się łatwy i pewny w renomowanej perfumerii internetowej, gdzie niskie ceny, szeroki wybór i pewność oryginalności zapewniają doskonałe doświadczenie zakupowe

Zobacz polecane produkty:

Męska woda perfumowana   Light Blue Eau Intense Pour Homme od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
koszt jedn. 3.34 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Quatre  od Boucheron

Boucheron Quatre Boucheron
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 156 zł
koszt jedn. 3.12 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Amor Amor od Cacharel

Cacharel Amor Amor
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 156 zł
koszt jedn. 5.2 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Miss Dior Absolutely Blooming od Christian Dior

Christian Dior Miss Dior Absolutely Blooming
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 399 zł

Damska woda toaletowa   Funny od Moschino

Moschino Funny
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 145 zł
koszt jedn. 1.45 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Women od Calvin Klein

Calvin Klein Women
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 199 zł

Męska woda toaletowa   Y Live od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Live
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 329 zł
koszt jedn. 3.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   L'Eau od Chloe

Chloe L'Eau
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 234 zł

Opis:

Włoska marka lifestyle i moda Diesel od dawna znana jest jako pionier w branży jeansowej, ignorującej lub wyznaczającej trendy. Założyciel Renzo Rosso miał wizję marki, która uosabia pasję, indywidualność i osobowość, a Diesel pozostaje wierny tej filozofii do dziś.

Więcej
Powstanie marki

Marka Diesel powstała w 1978 roku i dziś jest innowacyjną międzynarodową firmą projektującą, produkującą jeansy i odzież codzienną, a także akcesoria. Jest obecna w ponad 80 krajach z 10 000 punktami sprzedaży i prawie 50-cioma firmowymi sklepami.



Dążenie do sukcesu

Kiedy Renzo Rosso założył firmę w 1978 roku, chciał, aby była ona liderem, firmą, która wykorzystała szanse i wykroiła dla siebie niszę w swojej dziedzinie. Otaczał się kreatywnymi, utalentowanymi ludźmi - innowatorami, którzy jak on odrzucili niewolnicze tendencje typowe dla branży mody.


Renzo chciał wymyślić bardziej dynamiczną i pomysłową linię ubrań niż było to możliwe w tamtym czasie. Dał on swoim otwartym projektantom szeroką swobodę stylistyczną, mając nadzieję, że będą mogli stworzyć linię ubrań, idealną dla ludzi, którzy podążają własną ścieżką życiową. Szczególnie dla tych, którzy decydują się wyrazić swoją indywidualność także przy okazji ubioru.

Zespół projektantów Diesel

Od samego początku zespół projektantów Diesel odwrócił się od dyktatorów stylu i konsumentów prognostycznych z branży modowej i pozwolił im na własne gusta. Z tego właśnie powodu Diesel natychmiast stał się liderem w zakresie opracowywania stylów, tkanin, metod produkcji i kontroli jakości, gwarantując produkt o wyjątkowej jakości.


Firma postrzega świat jako jedyną, pozbawioną granic makrokulturę. A pracownicy Diesel odzwierciedlają to: różnorodność ludzi i osobowości ze wszystkich części świata, tworząc nieprzewidywalną, dynamiczną witalność i energię w firmie. Diesel i ich metody pracy są tak niekonwencjonalne, a jednocześnie produktywne, że zostały sprofilowane w niezliczonych czasopismach, gazetach i dokumentalnych programach telewizyjnych i były badane przez międzynarodowe konglomeraty, organizacje doradcze, uniwersytety i szkoły biznesu.

Najważniejsze moment firmy

„Historyczne chwile" firmy Diesel to m.in. mil-kamienie, takie jak 1978 (stworzenie marki), 1985 (całkowite przejęcie firmy przez Renzo Rosso), 1991 (początek międzynarodowej strategii marketingowej) i 1996 (otwarcie pierwszego flagowego sklepu Diesela na New York Lexington Avenue w Nowym Jorku).


Od samego początku Renzo Rosso wierzył, że zwraca się do świata z jednym produktem i jednym językiem, a jednym z jego pierwszych kroków było zbudowanie solidnej i rozległej platformy dystrybucyjnej na wszystkich 5 kontynentach.


Większość obecnej produkcji Diesel jest zlecana na zewnątrz, małym i średnim firmom. Produkcja jeansów typu denim odbywa się wyłącznie na Włoszech. Wszystkie międzynarodowe operacje logistyczne (hurtowe i detaliczne) są zarządzane centralnie i dokładnie kontrolowane. < /p>

Globalny koncern

Dzisiaj Diesel jest globalnym koncernem o skonsolidowanym rocznym obrocie wynoszącym ponad 400 milionów USD, z czego 85% pochodzi z poza Włoch. Główna siedziba znajduje się w Molvena, w północno-wschodniej części Włoch, gdzie firma zarządza 12 filiami w Europie, Azji i obu Amerykach. Diesel zatrudnia ponad 1300 osób na całym świecie.