Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda toaletowa   od Naomi Campbell

Naomi Campbell
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 129 zł
cena jedn. 2.58 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   1 Million Cologne od Paco Rabanne

Paco Rabanne 1 Million Cologne
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Męska woda toaletowa   od Mercedes-Benz

Mercedes-Benz
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Damska woda toaletowa   Chance Eau Fraiche od Chanel

Chanel Chance Eau Fraiche
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant

Męska woda toaletowa   Eau Sauvage od Christian Dior

Christian Dior Eau Sauvage
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 330 zł
cena jedn. 6.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Acqua Di Gio Eau De Parfum od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 359 zł
cena jedn. 4.79 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Perfumy damskie  My Way Parfum od Giorgio Armani

Giorgio Armani My Way Parfum

dostępne 2 warianty
w cenie od 389 zł
cena jedn. 7.78 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Joy od Christian Dior

Christian Dior Joy
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 489 zł
cena jedn. 9.78 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   Contradiction od Calvin Klein

Calvin Klein Contradiction
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 100 zł
koszt jedn. 3.33 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   CK Be od Calvin Klein

Calvin Klein CK Be
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 119 zł
koszt jedn. 0.6 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Femme od Joop!

Joop! Femme
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 119 zł
koszt jedn. 1.19 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Eau de Parfum od Roberto Cavalli

Roberto Cavalli Eau de Parfum
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 212 zł
koszt jedn. 2.83 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Eros od Versace

Versace Eros
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
koszt jedn. 3.34 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Si Passione od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si Passione
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 289 zł
koszt jedn. 9.63 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Y Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 386 zł
koszt jedn. 6.43 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   K By  od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana K By Dolce & Gabbana
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 227 zł
koszt jedn. 4.54 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Włoska marka lifestyle i moda Diesel od dawna znana jest jako pionier w branży jeansowej, ignorującej lub wyznaczającej trendy. Założyciel Renzo Rosso miał wizję marki, która uosabia pasję, indywidualność i osobowość, a Diesel pozostaje wierny tej filozofii do dziś.

Więcej
Powstanie marki

Marka Diesel powstała w 1978 roku i dziś jest innowacyjną międzynarodową firmą projektującą, produkującą jeansy i odzież codzienną, a także akcesoria. Jest obecna w ponad 80 krajach z 10 000 punktami sprzedaży i prawie 50-cioma firmowymi sklepami.



Dążenie do sukcesu

Kiedy Renzo Rosso założył firmę w 1978 roku, chciał, aby była ona liderem, firmą, która wykorzystała szanse i wykroiła dla siebie niszę w swojej dziedzinie. Otaczał się kreatywnymi, utalentowanymi ludźmi - innowatorami, którzy jak on odrzucili niewolnicze tendencje typowe dla branży mody.


Renzo chciał wymyślić bardziej dynamiczną i pomysłową linię ubrań niż było to możliwe w tamtym czasie. Dał on swoim otwartym projektantom szeroką swobodę stylistyczną, mając nadzieję, że będą mogli stworzyć linię ubrań, idealną dla ludzi, którzy podążają własną ścieżką życiową. Szczególnie dla tych, którzy decydują się wyrazić swoją indywidualność także przy okazji ubioru.

Zespół projektantów Diesel

Od samego początku zespół projektantów Diesel odwrócił się od dyktatorów stylu i konsumentów prognostycznych z branży modowej i pozwolił im na własne gusta. Z tego właśnie powodu Diesel natychmiast stał się liderem w zakresie opracowywania stylów, tkanin, metod produkcji i kontroli jakości, gwarantując produkt o wyjątkowej jakości.


Firma postrzega świat jako jedyną, pozbawioną granic makrokulturę. A pracownicy Diesel odzwierciedlają to: różnorodność ludzi i osobowości ze wszystkich części świata, tworząc nieprzewidywalną, dynamiczną witalność i energię w firmie. Diesel i ich metody pracy są tak niekonwencjonalne, a jednocześnie produktywne, że zostały sprofilowane w niezliczonych czasopismach, gazetach i dokumentalnych programach telewizyjnych i były badane przez międzynarodowe konglomeraty, organizacje doradcze, uniwersytety i szkoły biznesu.

Najważniejsze moment firmy

„Historyczne chwile" firmy Diesel to m.in. mil-kamienie, takie jak 1978 (stworzenie marki), 1985 (całkowite przejęcie firmy przez Renzo Rosso), 1991 (początek międzynarodowej strategii marketingowej) i 1996 (otwarcie pierwszego flagowego sklepu Diesela na New York Lexington Avenue w Nowym Jorku).


Od samego początku Renzo Rosso wierzył, że zwraca się do świata z jednym produktem i jednym językiem, a jednym z jego pierwszych kroków było zbudowanie solidnej i rozległej platformy dystrybucyjnej na wszystkich 5 kontynentach.


Większość obecnej produkcji Diesel jest zlecana na zewnątrz, małym i średnim firmom. Produkcja jeansów typu denim odbywa się wyłącznie na Włoszech. Wszystkie międzynarodowe operacje logistyczne (hurtowe i detaliczne) są zarządzane centralnie i dokładnie kontrolowane. < /p>

Globalny koncern

Dzisiaj Diesel jest globalnym koncernem o skonsolidowanym rocznym obrocie wynoszącym ponad 400 milionów USD, z czego 85% pochodzi z poza Włoch. Główna siedziba znajduje się w Molvena, w północno-wschodniej części Włoch, gdzie firma zarządza 12 filiami w Europie, Azji i obu Amerykach. Diesel zatrudnia ponad 1300 osób na całym świecie.