Ilość str.:
Wygląd:
Gianfranco Ferre Ferre Rose EDT woda toaletowa Gianfranco Ferre
Ferre Rose
woda toaletowa
Cena 156 zł
Gianfranco Ferre Gieffeffe Women EDT woda toaletowa Gianfranco Ferre
Gieffeffe Women
woda toaletowa
Cena 125 zł
Gianfranco Ferre In the Mood for Love Pure EDT woda toaletowa Gianfranco Ferre
In the Mood for Love Pure
woda toaletowa
Cena 149 zł
Ilość str.:

Opis marki Gianfranco Ferre

Włoski projektant Gianfranco Ferre, który urodził się w 1944 r. zmarł w 2007 r., dziś należy do najbardziej udanych projektantów mody na świecie. Jako wyszkolony architekt przeniósł się do branży modowej, aw 1978 r. Stworzył własną markę Nobel, w której imieniu już stworzył akcesoria, takie jak bransoletki lub paski dla celebrytów. Na przykład jego oferta obejmuje teraz modę damską, męską i dziecięcą. Najważniejszym wydarzeniem w jego karierze było od 1989 do 1996 r. stanowisko dyrektora kreatywnego w Christian Dior, dla którego projektował również linie mody. Włoska grupa ITTIERRE S.p.A. przejęło 90% domu Ferré pi do dziś zapewnia duży zysk również dzięki kreacjom zapachowym.



Gianfranco Ferre

Perfumy Ferre na wyjątkowe chwile

Gianfranco Ferre był jednym z najbardziej znanych projektantów mody XX wieku. Moda i liczne akcesoria charakteryzują się jakością francuskich i włoskich wzorów. Parfumy Ferre zawsze wyróżniały się wysoką jakością i dbałością o design. Wydawane zapachy są odpowiednie dla każdej osoby i zawsze były bardzo popularne, ponieważ są unikalne. Ich kompozycja codziennie zachwyca zmysły. Szczególną cechą perfum Ferre jest ich szlachetny design.

Wyjątkowe zapachy

Perfumy Ferre oferują zapachy dla kobiet i mężczyzn, które charakteryzują się indywidualizmem. Specjalne nuty, takie jak jaśmin lub magnolia, nadają cudowny zapach. Perfumy damskie Camicia 113, In the Mood for Love, In the Mood for Love Pure i In the Mood for Love Tender są wyjątkowe w swoim zapachu. Dla sugestywnych chwil oferowane są indywidualne zapachy. Woda perfumowana i toaletowa dla mężczyzn Black For przekonuje wyjątkowym i atrakcyjnym zapachem.

Perfumy dla kobiet pachną słodko i delikatnie, męskie zapachy nadają użytkownikowi atrakcyjną nutę, która przyciąga uwagę, ale nie wydaje się natrętna. Ciekawy, kwiatowy, a także subtelny zapach upiększy każdą chwilę i sprawi, że zmysły przeżyją atmosferę. Ze względu na różne wersje kreacji Mood for Love i wiele innych opcji zapachowych, każdy miłośnik perfum może wybrać optymalny dla siebie.

Szlachetna butelka

Zapachy są dostępne w małych 30 ml butelkach. Ten rozmiar degustacji umożliwia stosowanie różnych zapachów i różnicowanie się między poszczególnymi zapachami. W ten sposób można znaleźć odpowiedni zapach na każdy gust i okazję. Szlachetny design butelki jest tradycją domu Ferre. W ten sposób granice są przekraczane w pozytywny sposób, a design produktów łączy się z nowoczesnym designem mody. Te kształty charakteryzują artystyczny design. Są okrągłe i barwione na przykład w biały, przezroczysty lub w kształcie przypominającym modny przedmiot. W rezultacie perfumy te tworzą również wysokiej jakości obiekt designerski na zewnątrz.

Innowacyjne kreacje

Perfumy Ferre to innowacyjne kreacje, które stale ewoluują w branży perfum i designu. Dzięki temu powstają wysokiej jakości perfumy o wysokiej jakości i innowacyjnym designie. Włoski projektant mody Gianfranco Ferre jest jednym z najbardziej utytułowanych projektantów mody na świecie. W 1978 roku stworzył własną markę i akcesoria, takie jak bransoletki lub paski. Moda damska, męska i dziecięca jest również dostępna w tym asortymencie. Najważniejszym punktem jego kariery projektanta mody był Gianfranco Ferré od 1989 do 1996, dyrektor kreatywny Christian Dior. W tym kontekście Ferre zaprojektowało linie couture. W 2000 roku włoska firma ITTIERRE S.p.A. przejęła dużą część domu Ferre, który stale się rozwija i tworzy inne innowacyjne produkty odpowiednie dla celebrytów, świata mody, a nawet codziennego użytku. Właśnie dlatego ekskluzywne perfumy Ferre zawsze cieszyły się dużą popularnością. Zapachy Ferre nadają fascynujący akcent każdej imprezie.

Mniej