Stron:
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Boss Bottled od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Bottled
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 219 zł
cena jedn. 4.38 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   I Want Choo od Jimmy Choo

Jimmy Choo I Want Choo
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 214 zł
cena jedn. 5.35 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   It Is Dream od Salvador Dali

Salvador Dali It Is Dream
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 70 zł

Damska woda perfumowana   Miss  od Boucheron

Boucheron Miss Boucheron
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 187 zł

Damska woda toaletowa   Especially  Delicate Notes od Escada

Escada Especially Escada Delicate Notes
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 170 zł

Męska woda toaletowa   Selection od Hugo Boss

Hugo Boss Selection
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 134 zł
cena jedn. 1.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Idole Aura od Lancome

Lancome Idole Aura
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 237 zł
cena jedn. 9.48 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Wanted od Azzaro

Azzaro Wanted
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 264 zł
cena jedn. 2.64 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

perfumy

Bezpieczny zakup perfum
Wybierz pewny zakup perfum - chroniąc swój zdrowy styl, wybieraj zaufane źródła i oryginalne produkty

Eros Pour Femme od Versace

Woda perfumowana Versace Eros Pour Femme
Eros Pour Femme to zapach emanujący siłą, osobowością i uwodzeniem, który przywołuje wspomnienia namiętnych letnich romansów, a to wszystko dzięki kuszącym nutom głowy, serca i bazy oraz eleganckiej butelce ozdobionej logo mitycznej Meduzy

Givenchy Live Irresistible

Givenchy Live Irresistible Blossom Crush Eau de Toilette
Przenieś się w kwiatowy raj z Givenchy Live Irresistible Blossom Crush Eau de Toilette - delikatne płatki piwonii, intensywna róża i nuta gorzkiej słodyczy tworzą niezapomniane doznania zapachowe

Guerlain Shalimar Souffle Intense

Guerlain Shalimar Souffle Intense
Odkryj intensywny powiew zmysłowości z Guerlain Shalimar Souffle Intense - nowa wersja klasycznego zapachu, nasycona orientalnym balsamem i zmysłową wanilią, inspirującą legendą i świeżą kompozycją

Eros Flame od Versace

Versace Eros Flame ~ nowość
Versace Eros Flame: Moc i pasja w nowym męskim zapachu, który harmonijnie łączy świeże włoskie owoce z intensywnym pieprzem i zmysłową wanilią, tworząc niezapomnianą eksplozję emocji

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Euphoria Men od Calvin Klein

Calvin Klein Euphoria Men
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 115 zł
koszt jedn. 1.15 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Escape for Men od Calvin Klein

Calvin Klein Escape for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 101 zł
koszt jedn. 1.01 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Dior Homme Intense od Christian Dior

Christian Dior Dior Homme Intense
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 389 zł
koszt jedn. 7.78 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Mitsouko od Guerlain

Guerlain Mitsouko
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 349 zł
koszt jedn. 4.65 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Essential od Lacoste

Lacoste Essential
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Women od Calvin Klein

Calvin Klein Women
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 172 zł
koszt jedn. 3.44 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Gentleman Cologne od Givenchy

Givenchy Gentleman Cologne
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 196 zł

Damska woda perfumowana   La Vie Est Belle Blanche od Lancome

Lancome La Vie Est Belle Blanche
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 279 zł
koszt jedn. 5.58 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Urodzony w Piacenza we Włoszech w 1934 roku, Giorgio Armani jest jednym z najbardziej znanych i wpływowych projektantów, jakich kiedykolwiek miały Włochy. Ale przez przypadek wszedł do branży mody w latach sześćdziesiątych, po krótkich lekcjach medycyny (po studiach na uniwersytecie w Mediolanie) i fotografii.


Włoska marka Armani to dziś jeden z liderów w branży modowej i swego rodzaju punkt odniesienia w świecie stylu i urody. Historia Armaniego zaczyna się w 1975 roku, kiedy Giorgio Armani wraz z Sergio Galeottim tworzy pierwszą własną linię odzieży dla kobiet. Debiutancka kolekcja okazała się wielkim sukcesem. Dominującą zasadą domu mody jest minimalizm, najgłębsze znaczenie, lakoniczne formy i powściągliwość. Linia perfum łączy w sobie zapachy dla mężczyzn i kobiet. Historia sukcesu zaczęła się jednak od ubrań, które cztery lata po wydaniu pierwszej kolekcji stały się niesamowicie popularne we Włoszech, a następnie na rynku światowym. We wczesnych latach 80-tych Armani podpisał umowę z L'Oreal i zaczął produkować perfumy. Pierwszy ekskluzywny zapach Armaniego został wydany w 1982 roku. To był świeży i korzenny zapach który szybko stał się niesamowitym sukcesem. Dziś wszystkie zapachy marki wyróżniają się wyrafinowaniem, pięknem i romantyzmem, idealnie podkreślają styl i urodę właścicielki, subtelnie uzupełniają stylizacje. Więcej

Historia marki

Po odbyciu służby wojskowej Armani rozpoczął karierę jako pracownik przy wystawowy w dużym mediolańskim domu towarowym La Rinascente. Później ujawnił, że rozwinął swój klasyczny styl w tym czasie, po częstych wycieczkach do Wielkiej Brytanii. „Anglia była praktycznie najważniejszym ośrodkiem inspiracji" - mówi. „Kiedy pracowałem dla Rinascente, podróżowaliśmy do Londynu po inspiracje, aby zobaczyć sklepy, aby się uczyć ... Pamiętam, jak zobaczyłem żółte kardigany w małym butiku i przywiozłem je do Rinascente. Wszyscy myśleli, że jestem szalony. kardigany były tym, o co chodziło księciu Windsoru, nie były czymś dla przeciętnego człowieka, a cała idea takiego ubrania była tak podniecająca, tak elitarna ... bardzo, bardzo angielska.„

Praca u Nino Cerruti

W 1964 roku, uzbrojony w dogłębną znajomość tkanin i wzornictwa, został zatrudniony jako projektant dla męskiej firmy odzieżowej Nino Cerruti - Hitman. Współpracował także w tym czasie z Ungaro i Zegna. W 1974 roku Armani wprowadził własną markę odzieży męskiej i swoją pierwszą kolekcję odzieży damskiej, która pojawiła się rok później.
Od 1975 roku Armani nadzorował start Giorgio Armani Junior która zwierała bieliznę, stroje kąpielowe i akcesoria. Czerpiąc korzyści ze swojej ekskluzywnej wytwórni, otworzył pierwszą z serii sklepów sprzedających tańsze linie dyfuzyjne Emporio Armani i Armani Jeans w 1981 roku. W 2000 roku dodał do swojej kolekcji nową linię do makijażu, szczególnie zaprojektowane przez Pat McGrath. Dziś imperium Armaniego obejmuje około 2000 emporiów na całym świecie, a roczna sprzedaż przekracza miliard dolarów. Jego pokazy na wybiegach często przyciągają wielkie tłumy. Na pokazie w Nowym Jorku w marcu 1998 roku byli obecni między innymi; Robert de Niro, Spike Lee, Mark Wahlberg, Martin Scorsese, Sophia Loren i Wyclef Jean z The Fugees.


Niemniej jednak Armani twierdzi, że opiera swoją wizję na codziennych ludziach na ulicy wierząc, że ubrania powinny być noszone nie tylko widziane. Czerpie z umiejętności, których nauczył się jako projektant odzieży męskiej, aby produkować współczesne ubrania dla kobiet. Kombinezon z szerokimi ramionami, który był znakiem rozpoznawczym w latach 80-tych XX wieku, został zmiękczony do bardziej giętkiej, praktycznej sylwetki, a kolekcje Armaniego są dziś eleganckie i stonowane (projektant często wyrażał niechęć do „wyzywających" ubrań).
W 2000 roku Forbes ogłosił, że Giorgio Armani jest najbardziej odnoszącym sukcesy projektantem na świecie, z osobistymi zarobkami w wysokości 135 milionów dolarów w 1999 r. W 2001 roku czasopismo umieściło go pod numerem 19 (za rodziną Bulgari i przed Prada) na liście kreatorów mody.