Ilość str.:
Wygląd:
Guess Dare EDT woda toaletowa Guess
Dare
wody toaletowe
2 opcje
Cena od 103 zł
Guess Girl Belle EDT woda toaletowa Guess
Girl Belle
woda toaletowa
2 opcje
Cena 104 zł
Guess Girl EDT woda toaletowa Guess
Girl
woda toaletowa
3 opcje
Cena 83 zł
Guess Guess by Marciano EDP woda perfumowana Guess
Guess by Marciano
woda perfumowana
Cena 127 zł
Guess Guess by Marciano Men EDT woda toaletowa Guess
Guess by Marciano Men
woda toaletowa
Cena 130 zł
Guess Man EDT woda toaletowa Guess
Man
woda toaletowa
2 opcje
Cena 93 zł
Guess Night Access EDT woda toaletowa Guess
Night Access
woda toaletowa
2 opcje
Cena 158 zł
Guess Seductive EDT woda toaletowa Guess
Seductive
woda toaletowa
2 opcje
Cena 95 zł
Guess Seductive Homme Blue EDT woda toaletowa Guess
Seductive Homme Blue
woda toaletowa
2 opcje
Cena 98 zł
Guess Seductive Homme EDT woda toaletowa Guess
Seductive Homme
woda toaletowa
Cena 126 zł
Guess Seductive I'm Yours EDT woda toaletowa Guess
Seductive I'm Yours
woda toaletowa
Cena 118 zł
Guess Women EDP woda perfumowana Guess
Women
woda perfumowana
Cena 128 zł
Ilość str.:

Opis marki Guess

Bracia Marciano wychowali się na południu Francji, regionie, który kultywuje pasjonujące zrozumienie francuskiego designu i esencję stylu. Łącząc miłość amerykańskiego Zachodu z europejską wrażliwością stworzyli Guess Inc.


Armand Maurice i Paul Marciano


W latach siedemdziesiątych projektowanie ubrań miało niewielki lub żaden kierunek. Ludzie znali i używali denim na co dzień. Jeansy rzadko uważano wtedy za modę. Bracia Marciano zmieniali to na zawsze. Ich projekty były ponadczasowe, zmysłowe, mocne i eleganckie. Podejście marki Guess było świeże i ustanowiło standard dla przyszłości dżinsu.


Pomysł zaczął się w 1981 roku jako zestaw stylowych projektów Georgesa Marciano. Maurice, brat Georges'a, został wybrany przez niego, by pomóc w rozwoju produktu. Armand i Paul, także bracia Georgesa, byli odpowiedzialni za dystrybucję i reklamę. Armand prowadził dystrybucję. Paul stworzył reklamę, wszystko to w domu. Georges zaprojektował ubrania, podkreślając charakterystyczny styl Guess: stonewashed denim, jaśniejszy w kolorze, bardziej miękki i bardziej dopasowany niż konkurencji.


Początkowo sprzedawcy witali Guess ze sceptycyzmem. Kupujący nie byli zainteresowani jeansem, ale bracia zwyciężyli nieomylnym instynktem i wytrwałością w dążeniu do celu. Ich 3-zip Marilyn Jean był seksowny, z unikalnym stylem i podejściem. Bloomingdale w końcu zgodził się sprzedać dwa tuziny par 3-zip Marilyn Jean robiąc uprzejmość braciom Marciano. W ciągu kilku godzin cały zapas został wyprzedany.


Dzisiaj Guess jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Znana z jakości, stylu i kreatywności marketingowej, firma projektuje i sprzedaje kolekcję odzieży casual i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.


Guess nadal jest prowadzony przez dwóch braci Marciano: Maurice'a i Paula. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Maurice Marciano, nadzorował kierunek projektowania firmy i jej dynamiczną i znaczącą ekspansję od 1982 roku. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Paul Marciano, jest uznawany za twórce obrazu marki i jest odpowiedzialny za stworzenie najbardziej innowacyjnych i przełomowych działań w historii reklamy.


W miarę jak rozwija się XXI wiek, Guess nadal utrzymuje swoje wysokie standardy, aby pozostać siłą napędową w świecie mody.

Mniej