Bracia Marciano wychowali się na południu Francji, regionie, który kultywuje pasjonujące zrozumienie francuskiego designu i esencję stylu. Łącząc miłość amerykańskiego Zachodu z europejską wrażliwością stworzyli Guess Inc.

Czytaj dalej
Ilość str.:
Guess 1981 Indigo woda toaletowa Guess
1981 Indigo
woda toaletowa
damska
w cenie 118 zł
Guess 1981 woda toaletowa Guess
1981
woda toaletowa
damska
w cenie 119 zł
Guess by Marciano EDP woda perfumowana Guess
by Marciano EDP
wody perfumowane i toaletowe
damskie
1 warianty
w cenie 102 zł
Guess by Marciano Men EDT woda toaletowa Guess
by Marciano Men EDT
wody perfumowane i toaletowe
męskie
1 warianty
w cenie 119 zł
Guess Dare EDT woda toaletowa Guess
Dare EDT
wody perfumowane i toaletowe
damskie
2 warianty
cena od 122 zł
Guess Dare for Men woda toaletowa Guess
Dare for Men
woda toaletowa
męska
w cenie 118 zł
Guess Girl Belle EDT woda toaletowa Guess
Girl Belle EDT
wody perfumowane i toaletowe
damskie
2 warianty
cena od 100 zł
Guess Girl EDT woda toaletowa Guess
Girl EDT
wody perfumowane i toaletowe
damskie
3 warianty
ceny od 86 zł
Guess Man EDT woda toaletowa Guess
Man EDT
wody perfumowane i toaletowe
męskie
2 warianty
cena od 111 zł
Guess Night Access EDT woda toaletowa Guess
Night Access EDT
wody perfumowane i toaletowe
męskie
1 warianty
w cenie 615 zł
Guess Seductive EDT woda toaletowa Guess
Seductive EDT
wody perfumowane i toaletowe
damskie
2 warianty
cena od 108 zł
Guess Seductive Homme Blue EDT woda toaletowa Guess
Seductive Homme Blue EDT
wody perfumowane i toaletowe
męskie
2 warianty
cena od 99 zł
Guess Seductive Homme EDT woda toaletowa Guess
Seductive Homme EDT
wody perfumowane i toaletowe
męskie
1 warianty
w cenie 105 zł
Guess Seductive I'm Yours EDT woda toaletowa Guess
Seductive I'm Yours EDT
wody perfumowane i toaletowe
damskie
1 warianty
w cenie 136 zł
Guess Seductive Noir woda toaletowa Guess
Seductive Noir
woda toaletowa
damska
w cenie 119 zł
Guess Women EDP woda perfumowana Guess
Women EDP
wody perfumowane i toaletowe
damskie
1 warianty
w cenie 121 zł
Ilość str.:

W latach siedemdziesiątych projektowanie ubrań miało niewielki lub żaden kierunek. Ludzie znali i używali denim na co dzień. Jeansy rzadko uważano wtedy za modę. Bracia Marciano zmieniali to na zawsze. Ich projekty były ponadczasowe, zmysłowe, mocne i eleganckie. Podejście marki Guess było świeże i ustanowiło standard dla przyszłości dżinsu.

Pomysł zaczął się w 1981 roku jako zestaw stylowych projektów Georgesa Marciano. Maurice, brat Georges'a, został wybrany przez niego, by pomóc w rozwoju produktu. Armand i Paul, także bracia Georgesa, byli odpowiedzialni za dystrybucję i reklamę. Armand prowadził dystrybucję. Paul stworzył reklamę, wszystko to w domu. Georges zaprojektował ubrania, podkreślając charakterystyczny styl Guess: stonewashed denim, jaśniejszy w kolorze, bardziej miękki i bardziej dopasowany niż konkurencji.

Początkowo sprzedawcy witali Guess ze sceptycyzmem. Kupujący nie byli zainteresowani jeansem, ale bracia zwyciężyli nieomylnym instynktem i wytrwałością w dążeniu do celu. Ich 3-zip Marilyn Jean był seksowny, z unikalnym stylem i podejściem. Bloomingdale w końcu zgodził się sprzedać dwa tuziny par 3-zip Marilyn Jean robiąc uprzejmość braciom Marciano. W ciągu kilku godzin cały zapas został wyprzedany.

Dzisiaj Guess jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Znana z jakości, stylu i kreatywności marketingowej, firma projektuje i sprzedaje kolekcję odzieży casual i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

Guess nadal jest prowadzony przez dwóch braci Marciano: Maurice'a i Paula. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Maurice Marciano, nadzorował kierunek projektowania firmy i jej dynamiczną i znaczącą ekspansję od 1982 roku. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Paul Marciano, jest uznawany za twórce obrazu marki i jest odpowiedzialny za stworzenie najbardziej innowacyjnych i przełomowych działań w historii reklamy.

W miarę jak rozwija się XXI wiek, Guess nadal utrzymuje swoje wysokie standardy, aby pozostać siłą napędową w świecie mody.