Produkty ostatnio oglądane:

Damska woda perfumowana   Jour Pour Femme od Hugo Boss

Hugo Boss Jour Pour Femme
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 160 zł

Damska woda perfumowana   I Want Choo Forever od Jimmy Choo

Jimmy Choo I Want Choo Forever
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 193 zł
cena jedn. 4.83 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Pour Femme od Lacoste

Lacoste Pour Femme
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 168 zł
cena jedn. 5.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Crystal Noir od Versace

Versace Crystal Noir
damskie wody perfumowane
dostępnych 5 wariantów
w cenie od 259 zł
cena jedn. 5.18 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Explorer od MontBlanc

MontBlanc Explorer
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 175 zł
cena jedn. 5.83 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   The One for Men od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The One for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 229 zł
cena jedn. 4.58 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   Defy od Calvin Klein

Calvin Klein Defy
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 306 zł
cena jedn. 6.12 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Parfum D'ete od Kenzo

Kenzo Parfum D'ete
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 314 zł
cena jedn. 4.19 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

Yves Saint Laurent Black Opium Le Parfum

Black Opium Le Parfum: Kwintesencja Energetyzującego Uwodzenia dla Nowoczesnych Kobiet
Energiczny i uwodzicielski zapach Black Opium Le Parfum od YSL - symbol pewności siebie i nowoczesnej kobiecości

Eros Pour Femme od Versace

Woda perfumowana Versace Eros Pour Femme
Przenikliwa moc elegancji - Versace Eros Pour Femme, Twój zapach pewności siebie

Givenchy Live Irresistible

Givenchy Live Irresistible Blossom Crush Eau de Toilette
Givenchy Live Irresistible Blossom Crush Eau de Toilette - Kusząca kompozycja świeżych płatków i gorzkiej słodyczy, wiosenna elegancja w delikatnym różowym flakonie

Guerlain Mitsouko woda perfumowana

Guerlain Imagine
Guerlain Imagine - zapach pełen brytyjskiej fantazji, z rabarbarem i różą wiodącymi tańce, przenosi Cię do serca Londynu w wyjątkowej kolekcji Les Parisiennes

Dolce Gabbana

Historia Dolce & Gabbana
Historia mody Dolce & Gabbana - włoskie imperium luksusu i elegancji, które od pionierskiego butiku w 1986 roku stało się ikoną modową, zdobywając serca gwiazd i celebrytów na całym świecie

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   The One od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The One
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 245 zł
koszt jedn. 8.17 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Euphoria od Calvin Klein

Calvin Klein Euphoria
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 159 zł
koszt jedn. 5.3 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Contradiction od Calvin Klein

Calvin Klein Contradiction
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 100 zł
koszt jedn. 3.33 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Rush od Gucci

Gucci Rush
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 5.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Shalimar od Guerlain

Guerlain Shalimar
damskie wody perfumowane
dostępne 4 warianty
w cenie od 329 zł
koszt jedn. 3.66 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   L'eau D'Issey pour Homme od Issey Miyake

Issey Miyake L'eau D'Issey pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 286 zł
koszt jedn. 2.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   K By  od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana K By Dolce & Gabbana
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 235 zł
koszt jedn. 4.7 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Idole Aura od Lancome

Lancome Idole Aura
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 237 zł
koszt jedn. 9.48 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Bracia Marciano wychowali się na południu Francji, regionie, który kultywuje pasjonujące zrozumienie francuskiego designu i esencję stylu. Łącząc miłość amerykańskiego Zachodu z europejską wrażliwością stworzyli Guess Inc. Więcej
W latach siedemdziesiątych projektowanie ubrań miało niewielki lub żaden kierunek. Ludzie znali i używali denim na co dzień. Jeansy rzadko uważano wtedy za modę. Bracia Marciano zmieniali to na zawsze. Ich projekty były ponadczasowe, zmysłowe, mocne i eleganckie. Podejście marki Guess było świeże i ustanowiło standard dla przyszłości dżinsu. Pomysł zaczął się w 1981 roku jako zestaw stylowych projektów Georgesa Marciano. Maurice, brat Georges'a, został wybrany przez niego, by pomóc w rozwoju produktu. Armand i Paul, także bracia Georgesa, byli odpowiedzialni za dystrybucję i reklamę. Armand prowadził dystrybucję. Paul stworzył reklamę, wszystko to w domu. Georges zaprojektował ubrania, podkreślając charakterystyczny styl Guess: stonewashed denim, jaśniejszy w kolorze, bardziej miękki i bardziej dopasowany niż konkurencji. Początkowo sprzedawcy witali Guess ze sceptycyzmem. Kupujący nie byli zainteresowani jeansem, ale bracia zwyciężyli nieomylnym instynktem i wytrwałością w dążeniu do celu. Ich 3-zip Marilyn Jean był seksowny, z unikalnym stylem i podejściem. Bloomingdale w końcu zgodził się sprzedać dwa tuziny par 3-zip Marilyn Jean robiąc uprzejmość braciom Marciano. W ciągu kilku godzin cały zapas został wyprzedany. Dzisiaj Guess jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Znana z jakości, stylu i kreatywności marketingowej, firma projektuje i sprzedaje kolekcję odzieży casual i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Guess nadal jest prowadzony przez dwóch braci Marciano: Maurice'a i Paula. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Maurice Marciano, nadzorował kierunek projektowania firmy i jej dynamiczną i znaczącą ekspansję od 1982 roku. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Paul Marciano, jest uznawany za twórce obrazu marki i jest odpowiedzialny za stworzenie najbardziej innowacyjnych i przełomowych działań w historii reklamy. W miarę jak rozwija się XXI wiek, Guess nadal utrzymuje swoje wysokie standardy, aby pozostać siłą napędową w świecie mody.