Bracia Marciano wychowali się na południu Francji, regionie, który kultywuje pasjonujące zrozumienie francuskiego designu i esencję stylu. Łącząc miłość amerykańskiego Zachodu z europejską wrażliwością stworzyli Guess Inc.
Więcej
W latach siedemdziesiątych projektowanie ubrań miało niewielki lub żaden kierunek. Ludzie znali i używali denim na co dzień. Jeansy rzadko uważano wtedy za modę. Bracia Marciano zmieniali to na zawsze. Ich projekty były ponadczasowe, zmysłowe, mocne i eleganckie. Podejście marki Guess było świeże i ustanowiło standard dla przyszłości dżinsu. Pomysł zaczął się w 1981 roku jako zestaw stylowych projektów Georgesa Marciano. Maurice, brat Georges'a, został wybrany przez niego, by pomóc w rozwoju produktu. Armand i Paul, także bracia Georgesa, byli odpowiedzialni za dystrybucję i reklamę. Armand prowadził dystrybucję. Paul stworzył reklamę, wszystko to w domu. Georges zaprojektował ubrania, podkreślając charakterystyczny styl Guess: stonewashed denim, jaśniejszy w kolorze, bardziej miękki i bardziej dopasowany niż konkurencji. Początkowo sprzedawcy witali Guess ze sceptycyzmem. Kupujący nie byli zainteresowani jeansem, ale bracia zwyciężyli nieomylnym instynktem i wytrwałością w dążeniu do celu. Ich 3-zip Marilyn Jean był seksowny, z unikalnym stylem i podejściem. Bloomingdale w końcu zgodził się sprzedać dwa tuziny par 3-zip Marilyn Jean robiąc uprzejmość braciom Marciano. W ciągu kilku godzin cały zapas został wyprzedany. Dzisiaj Guess jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Znana z jakości, stylu i kreatywności marketingowej, firma projektuje i sprzedaje kolekcję odzieży casual i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Guess nadal jest prowadzony przez dwóch braci Marciano: Maurice'a i Paula. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Maurice Marciano, nadzorował kierunek projektowania firmy i jej dynamiczną i znaczącą ekspansję od 1982 roku. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Paul Marciano, jest uznawany za twórce obrazu marki i jest odpowiedzialny za stworzenie najbardziej innowacyjnych i przełomowych działań w historii reklamy. W miarę jak rozwija się XXI wiek, Guess nadal utrzymuje swoje wysokie standardy, aby pozostać siłą napędową w świecie mody.