Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Pursuit od Dunhill

Dunhill Pursuit
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 138 zł
cena jedn. 1.84 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   The Only One 2 od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The Only One 2
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 307 zł

Damska woda perfumowana   Angel Elixir od Thierry Mugler

Thierry Mugler Angel Elixir
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 346 zł
cena jedn. 13.84 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   La Nuit De L'Homme Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 352 zł
cena jedn. 3.52 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Touch for Men od Burberry

Burberry Touch for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 130 zł
cena jedn. 1.3 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Nuit D'Issey od Issey Miyake

Issey Miyake Nuit D'Issey
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 279 zł

Damska woda perfumowana   Baiser Fou od Cartier

Cartier Baiser Fou
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 260 zł

Męska woda perfumowana   Y Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 386 zł
cena jedn. 6.43 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

walentynki

Odkryj Najlepsze Damskie Perfumy na Walentynki
Spraw, aby miłość rozkwitła w Walentynki dzięki naszym wyjątkowym propozycjom, które podkreślą piękno każdej chwili spędzonej razem

gorące perfumy

Rok 2024 – co nowego w perfumach?
Zanurz się w świecie zapachów, gdzie gourmandy przechodzą metamorfozę, a Angel Elixir od Muglera czy Devotion od Dolce & Gabbana kuszą zmysły nowymi nutami

Calvin Klein My Euphoria

Calvin Klein My Euphoria – perfumy, Które oddają duszę marki
Odkryj My Euphoria od Calvin Kleina - wyjątkowy zapach, który podbija serca kobiet na całym świecie

DKNY Stories

DKNY Stories ~ nowe perfumy
DKNY Stories - wyjątkowe perfumy dla silnych i pewnych siebie kobiet, które chcą opowiedzieć swoją historię poprzez zmysłowy aromat różowego pieprzu, kwiatów i drzewnych akordów

perfumy

Perfumy markowe, które Cię nie zawiodą
Odkryj magię markowych perfum, które w jednym pociągnięciu nosem potrafią uchwycić wyjątkowe chwile i zmienić nastrój, zapewniając perfekcyjną równowagę kompozycji i niezapomniane doświadczenia

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Platinum Egoiste od Chanel

Chanel Platinum Egoiste
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 409 zł
koszt jedn. 8.18 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Gentleman od Givenchy

Givenchy Gentleman
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 227 zł

Męska woda perfumowana   Gentlemen Only Absolute od Givenchy

Givenchy Gentlemen Only Absolute
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 306 zł

Męska woda toaletowa   Boss Orange Man od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Orange Man
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 159 zł
koszt jedn. 1.59 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Obsessed for Men od Calvin Klein

Calvin Klein Obsessed for Men
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 203 zł

Męska woda toaletowa   Gentleman Cologne od Givenchy

Givenchy Gentleman Cologne
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 196 zł

Męska woda perfumowana   Acqua Di Gio Profondo od Giorgio Armani

Giorgio Armani Acqua Di Gio Profondo
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 263 zł
koszt jedn. 3.51 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Idole Nectar od Lancome

Lancome Idole Nectar
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 8.97 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Bracia Marciano wychowali się na południu Francji, regionie, który kultywuje pasjonujące zrozumienie francuskiego designu i esencję stylu. Łącząc miłość amerykańskiego Zachodu z europejską wrażliwością stworzyli Guess Inc. Więcej
W latach siedemdziesiątych projektowanie ubrań miało niewielki lub żaden kierunek. Ludzie znali i używali denim na co dzień. Jeansy rzadko uważano wtedy za modę. Bracia Marciano zmieniali to na zawsze. Ich projekty były ponadczasowe, zmysłowe, mocne i eleganckie. Podejście marki Guess było świeże i ustanowiło standard dla przyszłości dżinsu. Pomysł zaczął się w 1981 roku jako zestaw stylowych projektów Georgesa Marciano. Maurice, brat Georges'a, został wybrany przez niego, by pomóc w rozwoju produktu. Armand i Paul, także bracia Georgesa, byli odpowiedzialni za dystrybucję i reklamę. Armand prowadził dystrybucję. Paul stworzył reklamę, wszystko to w domu. Georges zaprojektował ubrania, podkreślając charakterystyczny styl Guess: stonewashed denim, jaśniejszy w kolorze, bardziej miękki i bardziej dopasowany niż konkurencji. Początkowo sprzedawcy witali Guess ze sceptycyzmem. Kupujący nie byli zainteresowani jeansem, ale bracia zwyciężyli nieomylnym instynktem i wytrwałością w dążeniu do celu. Ich 3-zip Marilyn Jean był seksowny, z unikalnym stylem i podejściem. Bloomingdale w końcu zgodził się sprzedać dwa tuziny par 3-zip Marilyn Jean robiąc uprzejmość braciom Marciano. W ciągu kilku godzin cały zapas został wyprzedany. Dzisiaj Guess jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Znana z jakości, stylu i kreatywności marketingowej, firma projektuje i sprzedaje kolekcję odzieży casual i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Guess nadal jest prowadzony przez dwóch braci Marciano: Maurice'a i Paula. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Maurice Marciano, nadzorował kierunek projektowania firmy i jej dynamiczną i znaczącą ekspansję od 1982 roku. Współprzewodniczący i dyrektor generalny, Paul Marciano, jest uznawany za twórce obrazu marki i jest odpowiedzialny za stworzenie najbardziej innowacyjnych i przełomowych działań w historii reklamy. W miarę jak rozwija się XXI wiek, Guess nadal utrzymuje swoje wysokie standardy, aby pozostać siłą napędową w świecie mody.