Ilość str.:
Wygląd:
Jennifer Lopez Glow After Dark EDT woda toaletowa Jennifer Lopez
Glow After Dark
wody toaletowe
2 opcje
Cena od 119 zł
Jennifer Lopez Glow by J.Lo EDT woda toaletowa Jennifer Lopez
Glow by J.Lo
woda toaletowa
2 opcje
Cena 114 zł
Jennifer Lopez Live EDP woda perfumowana Jennifer Lopez
Live
woda perfumowana
Cena 131 zł
Jennifer Lopez Live Luxe EDP woda perfumowana Jennifer Lopez
Live Luxe
woda perfumowana
Cena 128 zł
Jennifer Lopez Miami Glow EDT woda toaletowa Jennifer Lopez
Miami Glow
woda toaletowa
Cena 143 zł
Jennifer Lopez Still EDP woda perfumowana Jennifer Lopez
Still
wody perfumowane
2 opcje
Cena od 108 zł
Ilość str.:

Opis marki Jennifer Lopez

Wyjątkowo utalentowana aktorka i piosenkarka Jennifer Lopez jest przykładem ciężkiej pracy, talentu i wytrwałości. Urodzona w 1970 roku w Bronksie, ukończyła szkołę katolicką, studiowała choreografię i śpiew, a następnie pracowała w kancelarii prawnej, a także pracowała jako tancerka. Stopniowo zaczęła pracować u tancerzy ze znanymi artystami, a po pewnym czasie zagrała w kilku filmach i stała się odnoszącą sukcesy wykonawczynią z Ameryki Łacińskiej. Od 14 roku życia zaczęła ćwiczyć śpiew, a w wieku 17 lat dostała pracę w kancelarii prawnej. Już jako sławna gwiazda założyła własną markę Jennifer Lopez, która oferuje luksusowe perfumy. Urzekające i hipnotyzujące zapachy są znakiem rozpoznawczym produktów Jennifer, stają się prawdziwym klejnotem w kolekcji każdej fashionistki i podkreślają indywidualność kobiet. Grała wiele ról w kinie, grając i policjantki, romantyczne młode damy i luksusowe uwodzicielki. Jej kariera rośnie, dlatego talent wymaga różnych przejawów.



Jennifer Lopez

Historia gwiazdy

Jennifer Lopez pochodzi z Puerto Rico.
Zadebiutowała jako tancerka w telewizyjnym programie „In Living Color". Jest jedną z tych rzadkich osób obdarzonych wieloma talentami. Jest tancerką, odnoszącą sukcesy aktorką filmową, piosenkarką, a teraz modelką. Jej najbardziej udanym filmem była „Selena". Prawdopodobnie jest najbardziej znana jako piosenkarka, ma kilka udanych hitów, jej album „J.Lo" odniósł duży światowy sukces. Była w długim związku ze sławnym Puff Daddy, który wyprodukował własną linię ubrań i albumy muzyczne, ale rozstali się na początku 2001 roku

Początki jako projektantka mody

W 2000 roku podpisała kontrakt z L'Oreal Cosmetics jako twarz dla ich produktów kosmetycznych. W przyszłości będzie modelować wiele pięknych produktów. Ostatnie przedsięwzięcie Jennifer to projektowanie mody. Jesienią 2001 roku zaprezentowała kolekcję ubrań denimowych, którym sklep MACY poświęcił całą swoją przestrzeń wystawową do promocji.

Życie prywatne

Jennifer wyszła za mąż za męskiego modela Ojani Noa, ale zakończyło się to rozwodem w 1998 roku. Jennifer po raz drugi wyszła za mąż za choreografa Chrisa Judda (32 lata) w Kalifornii 29 września 2001 roku. Była ubrana w suknię Valentino. Jednak małżeństwo również nie udało się. Z Juddem rozwiodła po kilku miesiącach. Była zaręczona z aktorem Ben Affleck i zaplanowała ślub. Plany skończyły się niepowodzeniem, a Jennifer znów jest sama.

Autorski model

Louis Vuitton, słynny paryski dom mody prowadzony przez Marc Jacobs, wybrał Jennifer jako swój autorski model na rok 2003. Jennifer pojawia się w ich reklamach i na zdjęciach zamieszczonych na stronach internetowych domu mody.

Sukienka Jungle dress

Znana jest z jej wyrazistego stylu i wyczucia mody. Sukienka Versace „Jungle Dress", którą nosiła podczas 42-giej Dorocznej Nagrody Grammy w 2000 roku, została wybrana piątą najbardziej charakterystyczną sukienką z czerwonego dywanu w historii w ankiecie prowadzonej przez The Daily Telegraph. Zdjęcia Jennifer Lopez noszącą ten strój stały się najpopularniejszym wyszukiwaniem wszechczasów. Co ciekawe to następnie doprowadziło do powstania wyszukiwarki obrazów w Google.

Własna linia zapachów

Jej styl wpłynął na szereg celebrytów, w tym Kelly Rowland, Kim Kardashian i Jennifer Love Hewitt. Jej rekordowa linia perfumy Jennifer Lopez stała się najbardziej popularną linią celebrytów na świecie, ze sprzedażą przekraczającą 2 miliardy dolarów. Po sukcesie nominacji Lopez na sędzinę amerykańskiego Idola w 2010 roku, nastąpił trend w sieciach zatrudniających „wielkie nazwiska" do oceniania programów typu na reality show.

Mniej