Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Chrome Pure od Azzaro

Azzaro Chrome Pure
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 174 zł
cena jedn. 3.48 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Especially  Delicate Notes od Escada

Escada Especially Escada Delicate Notes
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 170 zł

Męska woda toaletowa   The Scent od Hugo Boss

Hugo Boss The Scent
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 230 zł
cena jedn. 4.6 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Uomo Silver Essence od Roberto Cavalli

Roberto Cavalli Uomo Silver Essence
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 149 zł

Męska woda toaletowa   K By  od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana K By Dolce & Gabbana
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 235 zł
cena jedn. 4.7 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   World od Kenzo

Kenzo World
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 262 zł

Damska woda perfumowana   Alive od Hugo Boss

Hugo Boss Alive
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 214 zł
cena jedn. 7.13 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   pour Homme Night Time od Azzaro

Azzaro pour Homme Night Time
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 138 zł
cena jedn. 1.38 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

Paco Rabanne 1 Million

Odkryj Świat Męskiej Elegancji z Paco Rabanne 1 Million
Odkryj ikonę męskich zapachów - Paco Rabanne 1 Million, który emanuje luksusem i męską siłą, podkreślając pewność siebie każdego mężczyzny

flakon perfum

TOP 5 ŚWIEŻYCH ZAPACHÓW NA CIEPŁY SEZON
Odwieczna świeżość w pięciu perfumach idealnych na ciepłe dni

Givenchy Live Irresistible

Givenchy Live Irresistible Blossom Crush Eau de Toilette
Odkryj nieoczekiwaną nutę gorzkiej słodyczy w kwiecistej kompozycji Givenchy Live Irresistible Blossom Crush - idealny zapach na wiosnę!

perfumy Givenchy

Givenchy to luksusowa marka perfum
Marka Givenchy - esencja luksusu w perfumach, które przenoszą cię w świat elegancji i wyjątkowości

Eros Flame od Versace

Versace Eros Flame ~ nowość
Versace Eros Flame: Nowa męska esencja pasji i zmysłowej ekstazy, gdzie soczyste cytrusy i aromatyczny rozmaryn spotykają się w namiętnej symfonii, dostępna teraz w płomienno-czerwonym flakonie, by odkryć prawdziwą moc miłości

Zobacz polecane produkty:

Damska woda perfumowana   The One od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana The One
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 245 zł
koszt jedn. 8.17 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Sauvage od Christian Dior

Christian Dior Sauvage
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 357 zł
koszt jedn. 5.95 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   Dior Homme Intense od Christian Dior

Christian Dior Dior Homme Intense
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 389 zł
koszt jedn. 7.78 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Woman od Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Woman
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 199 zł
koszt jedn. 2.21 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Eros od Versace

Versace Eros
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 229 zł
koszt jedn. 2.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Very Irresistible od Givenchy

Givenchy Very Irresistible
damskie wody perfumowane
dostępne 4 warianty
w cenie od 275 zł

Męska woda toaletowa   Pure XS od Paco Rabanne

Paco Rabanne Pure XS
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 233 zł
koszt jedn. 4.66 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Eternity Flame od Calvin Klein

Calvin Klein Eternity Flame
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 132 zł
koszt jedn. 4.4 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Loewe to odnosząca sukcesy hiszpańska marka, która specjalizuje się w produkcji stylowych ubrań męskich i damskich, a także akcesoriów i wykwintnych perfum. Dyrektorem kreatywnym firmy jest utalentowany i znany na całym świecie Jonathan Anderson. Na samym początku swojej historii marka zasłynęła raczej niestandardową, ale zdecydowanie udaną kampanią reklamową.

Więcej


Enrique Loeiva Rossberg zamieścił w całym Madrycie plakaty zawierające zdjęcia jego produktów, które bardzo pomogły w pozyskaniu nowych klientów. Rozwiązania niestandardowe zawsze były atutem firmy. Teczki, papierośnice, teczki, okładki książek, a nawet ramki do dzieł sztuki zaskakują swoim pięknem, powściągliwym szykiem i najwyższą jakością.

Historia marki

Marka Loewe jest jedną ze starszych - pochodzi z Hiszpanii. Początki marki to 1846 r., ale nazwa pojawiła się dopiero około 26 lat później, kiedy we wprowadzonym biznesie pojawił się niemiecki rzemieślnik Enrique Roessberg Loewe. Pod jego kierownictwem firma wkrótce stała się znana z galanterii skórzanej. W 1905 roku firma Loewe odniosła sukces na hiszpańskim dworze królewskim.
Pięć lat później warsztat ten stał się najbardziej popularny w Madrycie. W XIX wieku, po śmierci Enrique, prace mistrza były kontynuowane. Zwolennicy projektanta kontynuowali styl i sposób wykonania produktu, zwracali również szczególną uwagę na jakość produktu. Jednak po śmierci twórcy produkcja zaczęła być sprzedawana na eksport. Granice sprzedaży zostały rozszerzone na cały świat. Po drugiej wojnie światowej torby wykonane ze sznurków ze skóry bydlęcej chromowanej, które nadal są symbolem Loewe.

Moda i perfumy - zawsze ekskluzywne

W latach 70. dodano ubrania i perfumy. Szybko przeszły one na szczyt popularności, a niektóre z nich do dziś są jednymi z najlepiej sprzedających się zapachów - Loewe. Te same specyfikacje dotyczą perfum Loewe. Pierwsza linia perfum została wprowadzona na rynek w 1972 r. I wtedy marka była już znana na całym świecie i uwielbiana wśród wyższych warstw społecznych. Ta pozycja pozostaje do dziś.


Projektant Perez de Rozas pomógł osiągnąć międzynarodowy przełom: zaprojektowane przez niego torby Boxcalf szybko stały się znakiem towarowym marki. Loewe początkowo koncentrowała się na świecie mody i polegała na współpracy ze znanymi wielkimi gwiazdami, takimi jak Giorgio Armani, Laura Biagiotti i Karl Lagerfeld. Jednak w 1972 roku firma wprowadziła na rynek „L de Loewe”, pierwszy zapach dla kobiet. Po nim - trzy lata później - pojawił się męski zapach „Loewe pour Homme”.


Ponieważ producent nadal rozszerza swoją ekskluzywną kolekcję perfum, dziś może zaprezentować szeroką gamę zapachów męskich i damskich . Zapachy takie jak „Quizas” i „Agua de Loewe” cieszą się dużą popularnością i należą obecnie do klasyki.

Loewe podbija rynek japoński

Pod przywództwem syna założyciela, Enrique Loewe Hinton, w 1905 roku firma została nawet hiszpańskim dostawcą dla sądów. Odziedziczył manufakturę wyrobów skórzanych po swoich dwóch synach, którzy mogli rozsławić firmę za granicą, ale nie bez konieczności zaakceptowania niepowodzeń. Pierwszy zagraniczny oddział w Londynie został wysadzony w powietrze przez Irlandzką Armię Republikańską (IRA). Ale nawet to nie mogło zatrzymać firmy. < /p>

Dzisiejszym reżyserem jest prawnuczka Heinricha Loewe Rossberga

Dziś Loewe jest właścicielem ponad 200 butików i sklepów, z czego 35 w samej Japonii, sprzedających perfumy Loewe, odzież damską i męską, biżuterię i akcesoria. Od 2013 roku Irlandczyk Jonathan William jest głównym projektantem w Loewe. Najbardziej udanym artykułem Loewe jest z pewnością torebka „Amazona”, stworzona w 1975 r. - jej sprzedaż stanowi około 30 procent sprzedaży.


W 1996 roku francuska grupa luksusowa LVMH przejęła firmę, ale kontynuuje ją w starym stylu. Na przykład obecna dyrektor Loewe, Sheila Loewe Boente, jest prawnuczką Enrique Loewe Hinton.