Ilość str.:
Wygląd:
Mexx Black Man EDT woda toaletowa Mexx
Black Man
woda toaletowa
Mexx Black Woman EDT woda toaletowa Mexx
Black Woman
woda toaletowa
Mexx Fly High Women EDT woda toaletowa Mexx
Fly High Women
woda toaletowa
Cena 87 zł
Mexx Ice Touch Men EDT woda toaletowa Mexx
Ice Touch Men
wody toaletowe
3 opcje
Cena od 78 zł
Mexx Ice Touch Women EDT woda toaletowa Mexx
Ice Touch Women
woda toaletowa
2 opcje
Cena 58 zł
Mexx Man EDT woda toaletowa Mexx
Man
woda toaletowa
Cena 107 zł
Mexx Woman EDT woda toaletowa Mexx
Woman
woda toaletowa
Cena 103 zł
Ilość str.:

Opis marki Mexx

Firma Mexx powstała z myślą o kreatywnych, optymistycznych osobach, które umieją cieszyć się otaczającym nas światem i wszystkim, co przedstawia nam życie. Dziś ta marka produkuje odzież męską, dziecięcą i damską, różne akcesoria i perfumy Mexx. Twórcą marki jest indyjski biznesmen Kul Rattan Chadha.

W latach 70. ubiegłego wieku zajmował się eksportem odzieży z Dalekiego Wschodu i Indii do Holandii. W latach 80. postanowił stworzyć własną firmę sprzedającą odzież męską i damską. Znaki towarowe były reprezentowane w Holandii i nosiły nazwy „Emanuelle” i „Mustache”.

Wzrost przez łączenie

W 1986 roku Radha postanowiła połączyć kolekcje w jedną całość. Otrzymuje nazwę w bardzo interesujący sposób. Biorąc wielkie litery od Mustache i Emanuela, dodając do nich XX, co w języku angielskim oznacza pocałunek, założyciel marki otrzymał dobrze znany MEXX. Następnie firmy znacznie podniosły się, zaczęły pojawiać się nowe linie odzieży. Warto zauważyć, że pomimo różnicy w nazwie styl proponowanej odzieży był identyczny. W 1986 roku powstała Mexx. W skrócie nazwy połączono 2 poprzednie marki.

W 90. roku MEXX wprowadza pierwszą kolekcję dla dzieci, a w 92. dla niemowląt. Szybko rozwijająca się, w 1995 roku marka przemysłowa weszła na rynek światowy. Daje to szansę na rozszerzenie możliwości. Dlatego firma wprowadza na rynek najświeższe kolekcje towarów, w tym:

  • perfumy
  • tekstylia domowe
  • torby
  • buty
  • skarpetki
  • okulary przeciwsłoneczne
  • meble dziecięce
  • zegarki
  • biżuteria i wiele więcej

Mexx, pozycjonując się na rynku, głównie jako marka młodzieżowa, godnie zajmuje niszę, stojąc obok tak popularnych nazwisk jak ZARA, H&M i NAF NAF.

Wyjątkowość w szczegółach

Jakość w połączeniu ze stylem poprawia status firmy na arenie międzynarodowej, ale w 2001 roku właściciel sprzedaje firmę dużej korporacji Liz Claiborne. Nawiasem mówiąc, umowa kosztowała koncern 264 miliony dolarów. Zgodnie z nową regułą próbowano wprowadzić trend w Ameryce, ale nie powiodło się. A Mexx mocno osiedlił się na polu handlowym Europy.

W 2010 roku przeprowadzana jest rebranding, co prowadzi do zmian nie tylko wyglądu, ale także cen. Główny kolor na etykietach, tagach, markowych opakowaniach, ogólnie wszystkie atrybuty etykiety stają się fioletowe. Zmienia się również wystrój wnętrz w sklepach firmowych. Stroje są bardziej oryginalne, wysokiej jakości i stylowe. Wśród wygodnych modeli do życia w mieście są też bardzo odważne, które mogą podkreślić Twoją osobowość w najbardziej opłacalny sposób.

Mexx wprowadza linię lperfum dzięki współpracy z Procter & Gamble. I tutaj firma utrzymuje swoją reputację jako energiczna, wyjątkowa marka. Zapachy świeżości, niezależności, autentyczności i wibrującej energii - w ten sposób można scharakteryzować produkty perfumeryjne tej naprawdę pierwszej klasy.

Mniej