Ilość str.:
Wygląd:
MontBlanc Emblem Absolu EDT woda toaletowa MontBlanc
Emblem Absolu
woda toaletowa
Cena 198 zł
MontBlanc Emblem EDT woda toaletowa MontBlanc
Emblem
wody toaletowe
3 opcje
Cena od 134 zł
MontBlanc Emblem Intense EDT woda toaletowa MontBlanc
Emblem Intense
woda toaletowa
2 opcje
Cena 165 zł
MontBlanc Explorer EDP woda perfumowana MontBlanc
Explorer
wody perfumowane
3 opcje
Cena od 123 zł
MontBlanc Femme de MontBlanc EDT woda toaletowa MontBlanc
Femme de MontBlanc
woda toaletowa
2 opcje
MontBlanc Femme Individuelle EDT woda toaletowa MontBlanc
Femme Individuelle
woda toaletowa
2 opcje
Cena 128 zł
MontBlanc Individuel Men EDT woda toaletowa MontBlanc
Individuel Men
woda toaletowa
2 opcje
Cena 136 zł
MontBlanc Lady Emblem EDP woda perfumowana MontBlanc
Lady Emblem
woda perfumowana
3 opcje
Cena 124 zł
MontBlanc Legend EDT woda toaletowa MontBlanc
Legend
woda toaletowa
2 opcje
Cena 135 zł
MontBlanc Legend Intense EDT woda toaletowa MontBlanc
Legend Intense
woda toaletowa
Cena 205 zł
MontBlanc Legend Night EDP woda perfumowana MontBlanc
Legend Night
woda perfumowana
3 opcje
Cena 132 zł
MontBlanc Legend Pour Femme EDP woda perfumowana MontBlanc
Legend Pour Femme
woda perfumowana
3 opcje
Cena 104 zł
MontBlanc Legend Spirit Pour Homme EDT woda toaletowa MontBlanc
Legend Spirit Pour Homme
woda toaletowa
2 opcje
Cena 142 zł
MontBlanc Presence d'Une Femme EDT woda toaletowa MontBlanc
Presence d'Une Femme
woda toaletowa
Cena 148 zł
MontBlanc Presence Men EDT woda toaletowa MontBlanc
Presence Men
woda toaletowa
Cena 158 zł
MontBlanc Starwalker EDT woda toaletowa MontBlanc
Starwalker
woda toaletowa
Cena 158 zł
Ilość str.:

Opis marki MontBlanc

Świat Montblanc jest znany od pokoleń jako producent ręcznie wykonanych, wysokiej jakości instrumentów piśmiennych. W ramach dywersyfikacji marki portfolio produktów zostało w ostatnich latach poszerzone o kolekcje zegarków, wyrobów skórzanych i pasków, biżuterii i kolekcji okularów. Montblanc stał się producentem ekskluzywnych produktów, które spełniają dzisiejsze wysokie standardy jakości, wzornictwa, tradycji i mistrzowskiego kunsztu. Znakomite i udane jest wdrożenie, marki Montblanc w produkty olfaktoryczne.

Geneza i początki marki Mont Blanc

Firma została założona w 1906 roku w Berlinie przez utalentowanego inżyniera Augusta Ebersteina i wpływowego biznesmena Alfreda Nehemiaha . Byli tak podekscytowani odkryciem pióra wiecznego, że zaczęli produkować i sprzedawać artykuły papiernicze w całych Niemczech. Ich trzeci partner, Claus Johannes Voss - właściciel artykułów papierniczych, odegrał kluczową rolę w pozyskiwaniu funduszy dla firmy. Ich celem była sprzedaż prostych i wysokiej jakości piór wiecznych w małych ilościach. W 1909 roku wprowadzili pierwsze luksusowe pióro wieczne o nazwie Rouge et Noir , w tym samym roku po raz pierwszy nazwano je Mont Blanc . Nazwa najwyższego szczytu w Europie ma przypominać wszystkim o najwyższej jakości produktach tej marki. W 1910 roku wprowadzono pierwsze pióro wieczne pod marką Mont Blanc- czarny z białą czapką. Z czasem potwierdzono rolę firmy w produkcji i oferowaniu produktów najwyższej jakości zgodnie z najlepszą europejską wiedzą, a marka Mont Blanc zyskuje coraz większą popularność i uznanie na całym świecie.

W 1913 roku po raz pierwszy pojawiła się biała gwiazda, symbol ośnieżonego szczytu Mont Blanc i sześciu sąsiednich dolin. Symbol natychmiast staje się emblematem i charakterystycznym logo marki Mont Blanc. W 1924 r. Mont Blanc po raz pierwszy wprowadził model Meisterstuck (niemiecki odpowiednik „arcydzieła”). Długopis ten od razu stał się ikoną pióra wiecznego i po wielu latach jest symbolem tradycyjnej doskonałości. Liczba 4810 odnosząca się do wysokości Mont Blanc jest wygrawerowana na końcu każdego Meisterstück. W latach 30. firma wprowadziła dożywotnią gwarancję na długopisy Meisterstück. Kupuje także niemieckiego producenta galanterii skórzanej,

Rozbudowa Mont Blanc

W latach po II wojnie światowej firma koncentruje się na odnowie i rozwoju marki. Ponieważ większość zakładów została zniszczona, Mont Blanc musi przenieść produkcję i sprzedaż za granicę. W latach 80. po raz pierwszy użyto frazy „Mont Blanc - Writing Culture”. Zainteresowanie klientów wiecznym piórem jako idealnym narzędziem do pisania przeżywa odrodzenie. Kolekcja Meisterstuck Solitaire to metaliczny odpowiednik legendarnej serii Meisterstuck. W latach 90. pierwsze sklepy Mont Blanc zostały otwarte w Hongkongu, Paryżu i Londynie. To początek ekspansji sieci sklepów Mont Blanc na całym świecie.

Kolekcja skórzana Meisterstück została wprowadzona w 1995 roku - kolekcja skórzanych akcesoriów do codziennego użytku w pracy i podróży. zwany Meisterstück, który jest oryginalnym dziełem szwajcarskich zegarmistrzów. W 2001 roku marka Mont Blanc wkroczyła w nowe tysiąclecie wraz z wprowadzeniem pierwszego męskiego zapachu Presence. Rok później otwiera sklep na najbardziej prestiżowej ulicy Champs Elysees w Paryżu. W 2005 roku Mont Blanc wprowadza pierwszą linię biżuterii damskiej, która charakteryzuje się oryginalnością, elegancją i ponadczasową doskonałością. W 2006 roku, z okazji 100-lecia firmy, ekskluzywny diament Mont Blanc został przycięty do kształtu gwiazdy - logo marki. Następnie rozpoczyna się pierwsza luksusowa kolekcja biżuterii o nazwie Mont Blanc Diamond. Dziś firma działa w ponad 350 markowych sklepach w 70 krajach. Produkuje nie tylko artykuły papiernicze, ale także skórzane akcesoria, zegarki, biżuterię i wreszcie perfumy. Mimo tak szerokiej gamy produktów marka zdołała zachować swoją tożsamość i solidne zasady. Mont Blanc to coś więcej niż marka artykułów piśmiennych. W swoim imieniu napisał kreatywność, wszechstronność i precyzję, z którymi przesuwa granice i odkrywa nowe terytoria.

Mont Blanc - perfumy

Wszystkie produkty Mont Blanc mają swoją własną historię. Czy mówimy o tradycjach, pasji, sztuce czy mistrzowskim rzemiośle. Podstawą perfekcji we wszystkich produktach Mont Blanc jest zamiłowanie do szlachetnych materiałów i kunsztu. Produkty Mont Blanc mają swoją duszę, w tym perfumy. Zapachy Mont Blanc są wyjątkowe, nowatorskie i niosą odrobinę luksusu. Ich oferta obejmuje subtelne i eleganckie produkty, które charakteryzują się indywidualnością, różnorodnością i dbałością o szczegóły. Od czasu wprowadzenia na rynek pierwszych perfum Presence niemal co roku Mont Blanc prezentuje nowy luksusowy produkt, zarówno dla pań, jak i panów.

Dom opracował również edycje kolekcjonerskie, które wkrótce znalazły swoich zwolenników. W wydaniach Writers Editions od 1992 roku pojawia się wydanie urządzenia do pisania. Tymczasem o ofercie decydują również zegarki i wyroby skórzane. Ponadto, Mont Blanc był aktywny jako producent perfum i opracował zapachy, które dają kobietom i mężczyznom aurę łagodnego i miłego życia. Fakt, że te kreacje są czymś wyjątkowym, jest już widoczny w zapachu Presence d'une Femme, którego flakon wygląda bardzo szlachetnie. Ten zapach podkreśla równowagę między sercem, a umysłem. Mężczyźni mają możliwość, by producent perfum Mont Blanc pozwolił im sięgnąć po gwiazdy dzięki zapachowi Star Walker.

Mniej