Stron:
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Legend Spirit Pour Homme od MontBlanc

MontBlanc Legend Spirit Pour Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 224 zł
cena jedn. 2.24 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   L'Instant De  Pour Homme od Guerlain

Guerlain L'Instant De Guerlain Pour Homme
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Damska woda toaletowa   Sport For Women od Jil Sander

Jil Sander Sport For Women
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 179 zł
cena jedn. 1.79 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Si od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 298 zł
cena jedn. 9.93 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Place Vendome od Boucheron

Boucheron Place Vendome
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 187 zł
cena jedn. 1.87 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Seductive Noir od Guess

Guess Seductive Noir
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 129 zł
cena jedn. 1.72 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   L'Extase Caresse de Roses od Nina Ricci

Nina Ricci L'Extase Caresse de Roses
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant

Męska woda perfumowana   Sauvage Parfum od Christian Dior

Christian Dior Sauvage Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 475 zł
cena jedn. 7.92 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

dzień kobiet

Propozycje perfum-upominków na Dzień Kobiet
Znajdź perfumy dla różnych osobowości, okazji i pór roku

męskie perfumy zimą

Najlepsze perfumy męskie na zimę
Porównaj zimowe zapachy, wybierz ten idealny dla swojej osobowości

Elie Saab Le Parfum

Perfumy Elie Saab Le Parfum Royal ~ NOWOŚĆ
Eksploruj nową definicję luksusu z Elie Saab Le Parfum Royal - odważny, kobiecy zapach, który ukazuje Twoją siłę i moc w majestatyczny sposób

perfumy

Perfumy markowe, które Cię nie zawiodą
Odkryj perfumy markowe, które zaskoczą Cię swoją doskonałością – od Versace po Chanel, te zapachy przekształcą Twoje chwile w niezapomniane doznania

Ariana Grande Sweet Like Candy reklama

Ariana Grande Sweet Like Candy
Perfumy Ariana Grande Sweet Like Candy: Słodka Rozkosz na Twojej Skórze - Odkryj Zapach, Który Zachwyci Cię na Długo

Zobacz polecane produkty:

Męska woda toaletowa   Euphoria Men od Calvin Klein

Calvin Klein Euphoria Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 183 zł
koszt jedn. 1.83 zł/1 ml
z pod. VAT

Unisex woda toaletowa   CK One Gold od Calvin Klein

Calvin Klein CK One Gold
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 109 zł
koszt jedn. 1.09 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Cool Water Woman od Davidoff

Davidoff Cool Water Woman
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 115 zł
koszt jedn. 1.15 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Zino od Davidoff

Davidoff Zino
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 89 zł
koszt jedn. 0.71 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Rush od Gucci

Gucci Rush
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 269 zł
koszt jedn. 5.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda toaletowa   Daisy Dream od Marc Jacobs

Marc Jacobs Daisy Dream
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 207 zł
koszt jedn. 6.9 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Eros od Versace

Versace Eros
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 334 zł
koszt jedn. 3.34 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Eternity Flame od Calvin Klein

Calvin Klein Eternity Flame
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 129 zł
koszt jedn. 1.29 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

Shiseido to japońska marka modowa, która specjalizuje się w opracowywaniu i tworzeniu produktów do pielęgnacji skóry, wysokiej jakości perfum i kosmetyków. Został stworzony w 1872 roku i od tego czasu nie męczy go zadowolenie z wysokiej jakości produktów, naturalnych składników przepisu. Założycielem marki jest Arinobu Fukuhara, lekarz, który otworzył aptekę Shiseido. Tak więc fashionistki na całym świecie mogły poznać zalety płynów zmiękczających, a ten produkt wciąż znajduje się w kolekcji produktów Shiseido. Ważnym miejscem w asortymencie firmy jest perfumeria, która powstała w XX wieku.

Więcej


Historia Shiseido

Marka Shiseido zostało założone w Tokio w 1872 roku. Firma uważana jest za jedną z najstarszych produkujących jakiegokolwiek produkty do pielęgnacji kobiecej urody. Jest to nie tylko najstarsza marka kosmetyków na świecie , ale także czwarta co do wielkości marka kosmetyków i produktów do pielęgnacji włosów na świecie. Została założona jako pierwsza japońska apteka w zachodnim stylu. Od lat dwudziestych marka aktywnie rozwija sieć sklepów, dlatego firma ma przedstawicielstwa w wielu krajach.


Potem zaczęła koncentrować się głównie na kosmetykach do skóry i włosów . Firma postanowiła ponownie wejść na rynek farmaceutyczny w 1987 roku, aby sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów i spełnić filozofię „Przyczyniania się do zdrowia i dobrego samopoczucia ludzi”. Na różnych etapach rozwoju Shiseido widział pojawienie się i zasięg innych specyficznych obszarów kobiecego piękna i ludzkiego ciała. Firma zawsze starała się być o krok do przodu dzięki swoim produktom. Np. świat po raz pierwszy poznał kojący balsam do ciała, jaki znamy dzisiaj.


Ważnym osiągnięciem, które zwiększyło publiczną świadomość marki, była sprzedaż proszku do ciała, który Shiseido jako pierwszy wprowadził na rynek. To był bardzo duży krok w Japonii, ponieważ do tego czasu Japończycy mieli tylko biały puder.


Shiseido przyszedł na świat jako firma perfumeryjna w latach 60. i od tego czasu jest liderem popularności. Dzięki długiej tradycji oraz profesjonalnemu podejściu w świat trafiły precyzyjnie przetestowane produkty, które zawsze chwaliły się przede wszystkim wydajnością i szybkością. Ta japońska marka stworzyła sojusz filozofii wschodniej ze światem zachodnim z trzema głównymi wartościami związanymi z marką od momentu jej powstania - badania ludzi, omotenashi ”(zaangażowanie w klienta) oraz ciągłe badania nad pięknem i estetyką. Dziś istnieje 25 tysięcy sklepów tej marki, ponieważ kosmetyki firmy są sprzedawane w Europie od 1968 roku.

Koncentrując się na Shiseido

Obszary, na których koncentruje się marka, to przede wszystkim pielęgnacja włosów i skóry, niezależnie od tego, czy jest to mężczyzna czy kobieta. Należy do kosmetyków zwalczających niedoskonałości, łagodzących trądzik, blizny, plamy pigmentowe i widoczne oznaki starzenia . Dzięki swoim efektom i jakości Shiseido jest jedną z najlepiej sprzedających się marek kosmetyków. Obecnie cechą wyróżniającą są bardzo luksusowe kosmetyki, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. W jej asortymencie znajdziemy wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry , kosmetyki dekoracyjne, kosmetyki do włosów i perfumy .

Perfumy Shiseido

Nie byłoby prawidłowe marka kosmetyków, jeśli on nie pozwolił na produkcję perfum i zarówno kobiet , i mężczyzn . Wśród perfum dla kobiet jest jeden z najbardziej znanych ZEN. Należy do zapachów kwiatowych, orientalnych i świeżych. Został stworzony jako inspiracja dla harmonii i ludzkich zmysłów. Jest bardzo subtelny i delikatny, podkreślając kobiecość i delikatne kobiece kształty. Perfumy są odpowiednie dla kobiet eleganckich, wdzięcznych i delikatnych. Oryginalne perfumy ZEN powstały w 1964 roku. W 2000 roku firma wprowadziła nową, lepszą i bardziej nowoczesną wersję. Powinno dawać noszącym spokój i harmonię w dzisiejszym ruchliwym świecie. Delikatna, nienaruszona emulsja tego kwiatowego zapachu składa się z mchu pochodzącego ze wschodu, bambusa i drzewa Kyara. Podstawą jest białe piżmo, ambra, kadzidło i cedr. W główce perfum czujemy grejpfruta, bergamotki, brzoskwini, ananasa i niebieskiej róży.


Marka Shiseido przeniknęła do świata w latach 60. XX wieku. Japońskie perfumy są często bardzo lekkie i przewiewne. Dla Shiseido nie jest to prawdą. W ofercie znajdziesz lekkie, ale również bardzo mocne i zawsze niepowtarzalne smaki. Pod przewodnictwem Serge Lutens marka Shiseido wydała stylowe zapachy Nombre Noir, Feminite du Bois, Zen, a także Basara, które stały się swego rodzaju odkryciem dla fanów tej marki.