Produkty ostatnio oglądane:

Perfumy damskie  Fame Parfum od Paco Rabanne

Paco Rabanne Fame Parfum

dostępny 1 wariant
w cenie 445 zł
cena jedn. 8.9 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Eau De  L.12.12 Pour Elle Elegant od Lacoste

Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant

Męska woda toaletowa   Spicebomb od Viktor & Rolf

Viktor & Rolf Spicebomb
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 309 zł
cena jedn. 6.18 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Incanto Charms od Salvatore Ferragamo

Salvatore Ferragamo Incanto Charms
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 139 zł
cena jedn. 1.39 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Si od Giorgio Armani

Giorgio Armani Si
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 298 zł
cena jedn. 9.93 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Chance Eau Fraiche od Chanel

Chanel Chance Eau Fraiche
damskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 475 zł
cena jedn. 9.5 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   Desire Blue od Dunhill

Dunhill Desire Blue
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant

Męska woda toaletowa   Presence Men od MontBlanc

MontBlanc Presence Men
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 157 zł
cena jedn. 2.09 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

Prada Paradoxe

Perfumy Prada Paradoxe: Zapach Niezwykłej Elegancji
Prada Paradoxe: Zapach Niezwykłej Elegancji, Trwałość i Sztuka Perfum w Jednym Flakonie

flakon perfum

TOP 5 ŚWIEŻYCH ZAPACHÓW NA CIEPŁY SEZON
Przywitaj ciepły sezon z najświeższymi zapachami, które podkreślą Twój styl

DKNY Stories

DKNY Stories ~ nowe perfumy
DKNY Stories - wyjątkowe perfumy dla silnych i pewnych siebie kobiet, które chcą opowiedzieć swoją historię poprzez zmysłowy aromat różowego pieprzu, kwiatów i drzewnych akordów

Calvin Klein Women

Perfumy Calvin Klein Women
Odkryj fascynujący świat perfum Calvin Klein Women! Poznaj historię marki, składniki i proces tworzenia tych wyjątkowych zapachów

Jean Paul Gaultier Scandal By Night kompozycja

Nowe perfumy ~ Jean Paul Gaultier Scandal by Night
Jean Paul Gaultier Scandal by Night - Zapach, który przywraca radość i zabawę do twojej nocy

Zobacz polecane produkty:

Męska woda perfumowana   Light Blue Eau Intense Pour Homme od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme
perfumowana woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 334 zł
koszt jedn. 3.34 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Euphoria od Calvin Klein

Calvin Klein Euphoria
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 159 zł
koszt jedn. 5.3 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Boss Bottled od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Bottled
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 219 zł
koszt jedn. 4.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Eau de Parfum od Roberto Cavalli

Roberto Cavalli Eau de Parfum
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 128 zł
koszt jedn. 4.27 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Pure XS od Paco Rabanne

Paco Rabanne Pure XS
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 275 zł
koszt jedn. 5.5 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Splendida Rose Rose od Bvlgari

Bvlgari Splendida Rose Rose
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 239 zł
koszt jedn. 4.78 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Pure XS For Her od Paco Rabanne

Paco Rabanne Pure XS For Her
perfumowana woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 399 zł
koszt jedn. 4.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Y Live od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Live
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 299 zł
koszt jedn. 2.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

W Paryżu w 1968 roku prezentacją kolekcji dżinsów rozpoczęła się historia marki Sisley. Na początku, rok po roku, oferowała rewolucyjny sposób radzenia sobie z normami czasów głównie w kolekcjach dla młodzieży. Współpraca z grupą Benetton nastąpiła od 1974 roku. Grupa, widząc potencjał, kupiła wyłączne prawa do używania nazwy.

Więcej

W roku 1985 Sisley nabrał własnej osobowości w ramach grupy. Marka zaczęła niezależnie kreować i organizować sprzedaż i reklamę produktów. Rok 1996 był kolejnym ważnym etapem w historii Sisley. Marka zmieniła logo. Stare logo, złoto-bordowy emblemat nie sprawiły, że marka była znana na całym świecie. Zmieniono je na bardziej eleganckie i wyrafinowane logo; biały napis na czarnym tle.
Każdego sezonu, Sisley wprowadza nowe kolekcje dla kobiet i mężczyzn. Są one zawsze ukierunkowane na tych, którzy podążają za aktualnymi trendami panującymi w modzie. Kolekcje zawierają odzież sportową i casual, eleganckie i formalne sukienki - stąd wszechstronna oferta na każdą porę dnia i na różne potrzeby. Kolekcje interpretują przyszłe trendy, wprowadzają nowinki mody ze wszystkich stron świata i starają się je dopasować do indywidualnych upodobań. Niezwykle aktualne kolekcje są kompletne aż po detale, akcesoria, kolory i tkaniny. Łączą się ze stylem, bez żadnych uchybień. W 1989 roku wprowadzono Sisley 999, uderzającą kolekcję poświęconą osobom poniżej dwunastego roku życia.
Z 1100 punktami sprzedaży na całym świecie, Sisley reprezentuje niepowtarzalną obecność mody w świecie odzieży i rozpoznawalny sposób ubierania się. Częścią tego jest kreatywność zespołu projektantów, prawdziwy warsztat wyobraźni i innowacji. Projektanci Sisley zwracają uwagę na to, co modne lub będzie modne jutro. Są otwarci na bodźce komunikowane przez światowych projektantów mody i są wrażliwi na zjawiska, które przyciągają młodsze pokolenia. Jednak kreatywność i wyobraźnia nie wykluczają precyzyjnych interesów finansowych, co oznacza ciągłe badania i rozwój w branży tekstylnej oraz nowych technologii w niej zastosowanych.
Kolejnym bezdyskusyjnym czynnikiem sukcesu marki są kampanie reklamowe. Sisley ma trochę inne strategiczne podejście niż grupa Benetton. Marka reklamuje się bez kontrowersyjnej kampanii o moralnym tonie i krytyce społecznej, jak w przypadku Benettona. Tworzą raczej możliwą rzeczywistość, fikcję, o której marzą klienci, ale taką, w której mogą rozpoznać siebie. Tak właśnie powstał Dziennik Podróżników Sisleya, który z biegiem lat ewoluuje pod kątem ustawień, treści i estetyki.
Od miejsc przygód takich jak Kanada, Nowa Zelandia, Maroko i Brazylia do metropolii w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie i Wenecji aż po bardziej intymne i dalekie podróże, w których można porozmawiać o uczuciach, fantazjach, a nawet po prostu o chwilach normalnego życia. Od pierwszych i niezapomnianych dzienników Sisleya, opartych na koncepcji UP SIDE DOWN - tj. drukowane do góry nogami i często na tylnej okładce marka chce działać na wyobraźnię, podpowiedzieć lub dać wgląd w prywatne życie graczy.