Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda perfumowana   1 Million Parfum od Paco Rabanne

Paco Rabanne 1 Million Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł
cena jedn. 5.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda perfumowana   La Nuit De L'Homme Eau De Parfum od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 352 zł
cena jedn. 5.87 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Amo Ferragamo od Salvatore Ferragamo

Salvatore Ferragamo Amo Ferragamo
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 249 zł
cena jedn. 2.49 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Perfumy męskie  Code Parfum od Giorgio Armani

Giorgio Armani Code Parfum

dostępne 3 warianty
w cenie od 429 zł
cena jedn. 5.72 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Męska woda toaletowa   The Game od Davidoff

Davidoff The Game
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 129 zł
cena jedn. 1.29 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Red Door od Elizabeth Arden

Elizabeth Arden Red Door
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 164 zł
cena jedn. 1.64 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Love Story Eau Sensuelle od Chloe

Chloe Love Story Eau Sensuelle
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 273 zł

Damska woda perfumowana   Olympea Blossom od Paco Rabanne

Paco Rabanne Olympea Blossom
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 249 zł
cena jedn. 4.98 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Zobacz artykuły na blogu

Paco Rabanne 1 Million

Odkryj Świat Męskiej Elegancji z Paco Rabanne 1 Million
Odkryj męską elegancję świata z Paco Rabanne 1 Million - ikoniczną esencję luksusu i pewności siebie

Calvin Klein Defy

Defy męska woda toaletowa
Calvin Klein Defy: Wyjątkowa kompozycja dla pewnego siebie mężczyzny, podkreślająca charakter i emanująca elegancją na każdą okazję

perfumy

Perfumy markowe, które Cię nie zawiodą
Odkryj markowe perfumy, które przyciągną Twoje zmysły i podkreślą Twój wyjątkowy styl – od ikonicznej elegancji Chanel, po uwodzicielską świeżość Tom Forda; znajdziesz perfekcyjnie skomponowane aromaty, które dodadzą nuty luksusu do każdego dnia

Burberry Her

Nowe perfumy ~ Burberry Her
Przeżyj dawkę londyńskiej ekscytacji i inspiracji w każdej kropli Burberry Her

Givenchy L'Interdit

Givenchy L’Interdit ~ nowy zapach
Odkryj nowe perfumy Givenchy L’Interdit, hołd dla odważnej kobiecości inspirowanej historią marki, która zaprasza Cię do zakazania sobie niczego i czerpania z pasji życia

Zobacz polecane produkty:

Męska woda perfumowana   Light Blue Eau Intense Pour Homme od Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł

Damska woda perfumowana   Euphoria od Calvin Klein

Calvin Klein Euphoria
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 159 zł
koszt jedn. 5.3 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Boss Bottled od Hugo Boss

Hugo Boss Boss Bottled
męskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 219 zł
koszt jedn. 4.38 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Eau de Parfum od Roberto Cavalli

Roberto Cavalli Eau de Parfum
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 128 zł
koszt jedn. 4.27 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Pure XS od Paco Rabanne

Paco Rabanne Pure XS
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 233 zł
koszt jedn. 4.66 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Splendida Rose Rose od Bvlgari

Bvlgari Splendida Rose Rose
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 239 zł
koszt jedn. 4.78 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Pure XS For Her od Paco Rabanne

Paco Rabanne Pure XS For Her
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 349 zł

Męska woda toaletowa   Y Live od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Y Live
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 299 zł
koszt jedn. 2.99 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

W Paryżu w 1968 roku prezentacją kolekcji dżinsów rozpoczęła się historia marki Sisley. Na początku, rok po roku, oferowała rewolucyjny sposób radzenia sobie z normami czasów głównie w kolekcjach dla młodzieży. Współpraca z grupą Benetton nastąpiła od 1974 roku. Grupa, widząc potencjał, kupiła wyłączne prawa do używania nazwy.

Więcej

W roku 1985 Sisley nabrał własnej osobowości w ramach grupy. Marka zaczęła niezależnie kreować i organizować sprzedaż i reklamę produktów. Rok 1996 był kolejnym ważnym etapem w historii Sisley. Marka zmieniła logo. Stare logo, złoto-bordowy emblemat nie sprawiły, że marka była znana na całym świecie. Zmieniono je na bardziej eleganckie i wyrafinowane logo; biały napis na czarnym tle.
Każdego sezonu, Sisley wprowadza nowe kolekcje dla kobiet i mężczyzn. Są one zawsze ukierunkowane na tych, którzy podążają za aktualnymi trendami panującymi w modzie. Kolekcje zawierają odzież sportową i casual, eleganckie i formalne sukienki - stąd wszechstronna oferta na każdą porę dnia i na różne potrzeby. Kolekcje interpretują przyszłe trendy, wprowadzają nowinki mody ze wszystkich stron świata i starają się je dopasować do indywidualnych upodobań. Niezwykle aktualne kolekcje są kompletne aż po detale, akcesoria, kolory i tkaniny. Łączą się ze stylem, bez żadnych uchybień. W 1989 roku wprowadzono Sisley 999, uderzającą kolekcję poświęconą osobom poniżej dwunastego roku życia.
Z 1100 punktami sprzedaży na całym świecie, Sisley reprezentuje niepowtarzalną obecność mody w świecie odzieży i rozpoznawalny sposób ubierania się. Częścią tego jest kreatywność zespołu projektantów, prawdziwy warsztat wyobraźni i innowacji. Projektanci Sisley zwracają uwagę na to, co modne lub będzie modne jutro. Są otwarci na bodźce komunikowane przez światowych projektantów mody i są wrażliwi na zjawiska, które przyciągają młodsze pokolenia. Jednak kreatywność i wyobraźnia nie wykluczają precyzyjnych interesów finansowych, co oznacza ciągłe badania i rozwój w branży tekstylnej oraz nowych technologii w niej zastosowanych.
Kolejnym bezdyskusyjnym czynnikiem sukcesu marki są kampanie reklamowe. Sisley ma trochę inne strategiczne podejście niż grupa Benetton. Marka reklamuje się bez kontrowersyjnej kampanii o moralnym tonie i krytyce społecznej, jak w przypadku Benettona. Tworzą raczej możliwą rzeczywistość, fikcję, o której marzą klienci, ale taką, w której mogą rozpoznać siebie. Tak właśnie powstał Dziennik Podróżników Sisleya, który z biegiem lat ewoluuje pod kątem ustawień, treści i estetyki.
Od miejsc przygód takich jak Kanada, Nowa Zelandia, Maroko i Brazylia do metropolii w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie i Wenecji aż po bardziej intymne i dalekie podróże, w których można porozmawiać o uczuciach, fantazjach, a nawet po prostu o chwilach normalnego życia. Od pierwszych i niezapomnianych dzienników Sisleya, opartych na koncepcji UP SIDE DOWN - tj. drukowane do góry nogami i często na tylnej okładce marka chce działać na wyobraźnię, podpowiedzieć lub dać wgląd w prywatne życie graczy.