Stron:
Sisley Izia EDP Woda perfumowana 100 ml Sisley Izia
wody perfumowane
damskie
3 warianty
ceny od 328 zł
Sisley Soir de Lune EDP Woda perfumowana 100 ml Sisley Soir de Lune
wody perfumowane
damskie
3 warianty
ceny od 329 zł
Sisley Eau d'Ikar EDT Woda toaletowa 100 ml Sisley Eau d'Ikar
wody toaletowe
męskie
2 warianty
cena od 349 zł
Sisley Eau du Soir EDP Woda perfumowana 100 ml Sisley Eau du Soir
wody perfumowane
damskie
3 warianty
ceny od 353 zł
Sisley Eau de Sisley 1 EDT Woda toaletowa 100 ml Sisley Eau de Sisley 1
woda toaletowa
damska
w cenie 392 zł
Sisley Eau de Sisley 2 EDT Woda toaletowa 100 ml Sisley Eau de Sisley 2
woda toaletowa
damska
w cenie 394 zł
Sisley Eau de Sisley 3 EDT Woda toaletowa 100 ml Sisley Eau de Sisley 3
woda toaletowa
damska
w cenie 398 zł
Sisley Izia La Nuit EDP Woda perfumowana 100 ml Sisley Izia La Nuit
wody perfumowane
damskie
3 warianty
ceny od 464 zł
Sisley Soir d'Orient EDP Woda perfumowana 100 ml Sisley Soir d'Orient
wody perfumowane
damskie
2 warianty
cena od 669 zł
Stron:

Produkty ostatnio oglądane:

Męska woda toaletowa   Man Eau Fraiche od Versace

Versace Man Eau Fraiche
męskie wody toaletowe
dostępne 4 warianty
w cenie od 179 zł
cena jedn. 5.97 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Crystal Noir od Versace

Versace Crystal Noir
damskie wody perfumowane
dostępnych 5 wariantów
w cenie od 259 zł
cena jedn. 5.18 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Pink Bouquet od Moschino

Moschino Pink Bouquet
damskie wody toaletowe
dostępne 3 warianty
w cenie od 163 zł
cena jedn. 1.63 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda toaletowa   Eau de  3 od Sisley

Sisley Eau de Sisley 3
toaletowe woda damska
dostępny 1 wariant
w cenie 398 zł

Damska woda perfumowana   Good Girl Blush od Carolina Herrera

Carolina Herrera Good Girl Blush
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 364 zł
cena jedn. 12.13 zł/1 ml
wliczony podatek VAT

Damska woda perfumowana   Lady Million Empire od Paco Rabanne

Paco Rabanne Lady Million Empire
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 264 zł

Damska woda perfumowana   Be Delicious Fresh Blossom od DKNY

DKNY Be Delicious Fresh Blossom
damskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty

Damska woda perfumowana   Nectar Love od DKNY

DKNY Nectar Love
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 299 zł

Zobacz polecane produkty:

Unisex woda toaletowa   CK One Gold od Calvin Klein

Calvin Klein CK One Gold
wody toaletowe unisex
dostępne 2 warianty
w cenie od 109 zł
koszt jedn. 1.09 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Eternity od Calvin Klein

Calvin Klein Eternity
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 145 zł
koszt jedn. 1.45 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   Zino od Davidoff

Davidoff Zino
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 89 zł
koszt jedn. 0.71 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda perfumowana   L'Homme Ideal Eau De Parfum od Guerlain

Guerlain L'Homme Ideal Eau De Parfum
męskie wody perfumowane
dostępne 2 warianty
w cenie od 257 zł

Męska woda toaletowa   Dark Blue od Hugo Boss

Hugo Boss Dark Blue
toaletowa woda męska
dostępny 1 wariant
w cenie 173 zł
koszt jedn. 2.31 zł/1 ml
z pod. VAT

Męska woda toaletowa   XS pour Homme od Paco Rabanne

Paco Rabanne XS pour Homme
męskie wody toaletowe
dostępne 2 warianty
w cenie od 169 zł
koszt jedn. 1.69 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Idole Aura od Lancome

Lancome Idole Aura
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 268 zł
koszt jedn. 10.72 zł/1 ml
z pod. VAT

Damska woda perfumowana   Libre Intense od Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent Libre Intense
damskie wody perfumowane
dostępne 3 warianty
w cenie od 326 zł
koszt jedn. 10.87 zł/1 ml
z pod. VAT

Opis:

W Paryżu w 1968 roku prezentacją kolekcji dżinsów rozpoczęła się historia marki Sisley. Na początku, rok po roku, oferowała rewolucyjny sposób radzenia sobie z normami czasów głównie w kolekcjach dla młodzieży. Współpraca z grupą Benetton nastąpiła od 1974 roku. Grupa, widząc potencjał, kupiła wyłączne prawa do używania nazwy.

Więcej

W roku 1985 Sisley nabrał własnej osobowości w ramach grupy. Marka zaczęła niezależnie kreować i organizować sprzedaż i reklamę produktów. Rok 1996 był kolejnym ważnym etapem w historii Sisley. Marka zmieniła logo. Stare logo, złoto-bordowy emblemat nie sprawiły, że marka była znana na całym świecie. Zmieniono je na bardziej eleganckie i wyrafinowane logo; biały napis na czarnym tle.
Każdego sezonu, Sisley wprowadza nowe kolekcje dla kobiet i mężczyzn. Są one zawsze ukierunkowane na tych, którzy podążają za aktualnymi trendami panującymi w modzie. Kolekcje zawierają odzież sportową i casual, eleganckie i formalne sukienki - stąd wszechstronna oferta na każdą porę dnia i na różne potrzeby. Kolekcje interpretują przyszłe trendy, wprowadzają nowinki mody ze wszystkich stron świata i starają się je dopasować do indywidualnych upodobań. Niezwykle aktualne kolekcje są kompletne aż po detale, akcesoria, kolory i tkaniny. Łączą się ze stylem, bez żadnych uchybień. W 1989 roku wprowadzono Sisley 999, uderzającą kolekcję poświęconą osobom poniżej dwunastego roku życia.
Z 1100 punktami sprzedaży na całym świecie, Sisley reprezentuje niepowtarzalną obecność mody w świecie odzieży i rozpoznawalny sposób ubierania się. Częścią tego jest kreatywność zespołu projektantów, prawdziwy warsztat wyobraźni i innowacji. Projektanci Sisley zwracają uwagę na to, co modne lub będzie modne jutro. Są otwarci na bodźce komunikowane przez światowych projektantów mody i są wrażliwi na zjawiska, które przyciągają młodsze pokolenia. Jednak kreatywność i wyobraźnia nie wykluczają precyzyjnych interesów finansowych, co oznacza ciągłe badania i rozwój w branży tekstylnej oraz nowych technologii w niej zastosowanych.
Kolejnym bezdyskusyjnym czynnikiem sukcesu marki są kampanie reklamowe. Sisley ma trochę inne strategiczne podejście niż grupa Benetton. Marka reklamuje się bez kontrowersyjnej kampanii o moralnym tonie i krytyce społecznej, jak w przypadku Benettona. Tworzą raczej możliwą rzeczywistość, fikcję, o której marzą klienci, ale taką, w której mogą rozpoznać siebie. Tak właśnie powstał Dziennik Podróżników Sisleya, który z biegiem lat ewoluuje pod kątem ustawień, treści i estetyki.
Od miejsc przygód takich jak Kanada, Nowa Zelandia, Maroko i Brazylia do metropolii w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie i Wenecji aż po bardziej intymne i dalekie podróże, w których można porozmawiać o uczuciach, fantazjach, a nawet po prostu o chwilach normalnego życia. Od pierwszych i niezapomnianych dzienników Sisleya, opartych na koncepcji UP SIDE DOWN - tj. drukowane do góry nogami i często na tylnej okładce marka chce działać na wyobraźnię, podpowiedzieć lub dać wgląd w prywatne życie graczy.